استاندار آذربایجان غربی؛

نوسازی خطوط تولید یک ضرورت در واحدهای صنعتی آذربایجان غربی است

1400/11/17 - 16:08 - کد خبر: 58628 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فرسوده بودن ماشین آلات برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان گفت: استفاده از خط تولید و دستگاه های جدید و همچنین نوسازی این خطوط می تواند ضمن بالا بردن راندمان، هزینه را نیز کاهش دهد.

به گزارش نصر، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی ارومیه افزود: استانداری آذربایجان غربی نیز آماده حمایت در این راستا از واحدهای تولیدی و صنعتی است.
وی با تاکید بر ضرورت تجاری سازی و معرفی بیشتر محصولات تولیدی استان در عرصه های داخلی و بین المللی ادامه داد: دستگاه های متولی نیز باید در کنار رفع موانع و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی در زمینه معرفی کالاهای تولیدی و صنعتی استان کمک کنند.
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: تامین مواد اولیه واحد های صنایع غذایی از جمله روغن، آرد و شکر باید در دستور کار جدی نهادهای مسوول قرار گیرد.
معتمدیان صبح امروز، یکشنبه در ادامه بازدید های هفتگی از واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب  "یکشنبه های رفع موانع تولید" که با هدف بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی به صورت نزدیک و میدانی صورت می گیرد، به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از گروه صنعتی صنایع غذایی پوک پوک بازدید کرد.
در این بازدید مدیرعامل گروه صنایع غذایی پوک پوک نیز با اشاره به مشکلات این کارخانه در تامین مواد اولیه گفت : در حال حاضر این کارخانه با  ۳۲۰ نفر کارگر در یک شیفت کاری فعالیت می کند و درصورت تامین مواد اولیه مورد نیاز توانایی فعالیت به صورت ۲ شیفت کاری و افزایش تعداد کارگران در این کارخانه وجود دارد.
انتهای پیام/
نوسازی خطوط تولید یک ضرورت در واحدهای صنعتی آذربایجان غربی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار