قدردانی رئیس شورای شهر از تسریع چاله زدایی معابر

1400/11/17 - 15:26 - کد خبر: 58622 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از اقدام به موقع شهرداری تبریز در چاله‌زدایی معابر شهری قدردانی کرد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام رسول برگی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و وضعیت نامناسب در برخی از معابر شهری که موجب گلایه مندی شهروندان شده بود، هفته گذشته تذکری در خصوص چاله‌زدایی داشتم که شاهد لکه‌گیری و چاله‌زدایی از سوی همکاران شهرداری بودیم.
وی افزود: جا دارد از ورود به موقع همکاران شهرداری به این موضوع  و تسریع روند لکه‌گیری و چاله‌زدایی در معابر شهری قدردانی کنم.
عباس رنجبر نیز در پاسخ به قدردانی حجت‌الاسلام رسول برگی رییس این شورا و سئوال در خصوص نوع آسفالت استفاده شده در چاله زدایی معابر، اظهار کرد: آسفالت استفاده شده در چاله زدایی اخیر معابر، عمدتا آسفالت سرد بوده و البته گاها آسفالت مخلوط نیز داشتیم.
وی ادامه داد: هزینه آسفالت سرد بیشتر از آسفالت گرم است. متاسفانه محلولی که در زمان برف‌روبی پاشیده می‌شود، در تخریب آسفالت نقش دارد، هر چند که ما تلاش داریم کمترین میزان محلول را بکار ببریم.
شهردار تبریز در عین حال گفت: اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد، با روش‌های دیگر آسفالت‌ریزی در خدمت مردم خواهیم بود و آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهر را به صورت اساسی انجام خواهیم داد.
یادآور می شود در روزهای اخیر، چاله زدایی و لکه گیری معابر تبریز با توزیع روزانه ۱۵۰ تن آسفالت سرد در مناطق مختلف انجام می‌شود.
انتهای پیام/
قدردانی رئیس شورای شهر از تسریع چاله زدایی معابر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار