درخواست جامعه معلولین در برخورد با حرمت شکنی به یک معلول؛

دادستان تبریز ورود کند

1400/11/17 - 14:10 - کد خبر: 58613 نسخه چاپی

نصر: جامعه معلولان آذربایجان شرقی با ارسال نامه ای به دادستان آذربایجان شرقی به عنوان مدعی العموم از وی خواستند به موضوع حرمت شکنی به یک معلول دست فروش ورود پیدا کند.

به گزارش نصر، در نامه ای که به امضای حسن صفری رئیس جامعه معلولین تبریز؛ محمد رمضانی مدیرعامل کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی و فرهاد عبدوی مدیر عامل جامعه نابینایان  آذربایجان شرقی رسیده آمده است:

در حالی که در ایام مبارک ماه رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی روزهای خوشی را در کنار هم تجربه می کنیم و ترویج فرهنگ انقلابی و مهربانی در تمام کشور موج می زند پخش فیلمی در تاریخ ۱۶ بهمن ماه امسال در فضای مجازی که حاوی برخورد تحقیر آمیز مامور شهرداری تبریز در چهارراه ارتش با یک دستفروش معلول بود  کام جامعه انسانی بویژه معلولین غیور شهرمان را تلخ کرد.
تشکل های معلولین استان ضمن محکومیت اقدام نابخردانه این مامور شهرداری تبریز از حضرتعالی استدعا دارد،  ضمن ورود به عنوان مدعی العموم و اعلام جرم و تعقیب کیفری مجرم یا مجرمین و مجازات ایشان موجبات تقلیل الام جامعه، بخصوص جامعه معلولین را فراهم آورید. دستور تسریع در اقدام موجب مزید امتنان خواهد بود.
انتهای پیام/
دادستان تبریز ورود کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار