نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛

رفتار غیرانسانی نیروی شهرداری احساسات مردم را جریحه‌دار کرد

1400/11/17 - 13:49 - کد خبر: 58611 نسخه چاپی

نصر: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رفتار زننده از سوی نیروهای شهرداری سبب جریحه‌دار شدن کرامت انسانی، احساسات مردم و مخدوش شدن چهره نیروهای شهرداری در افکار عمومی می‌شود.

به گزارش نصر، غلامرضا احمدی امروز در پنجاهمین جلسه علنی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: روز گذشته در فضای مجازی  فیلمی از برخورد غیرقانونی و غیرانسانی مامور شهرداری پخش شد که شهرداری به هیچ وجه نمی‌خواهد چنین برخوردهایی با شهروندان صورت گیرد.
وی  ابراز کرد: چنین رفتارهای زننده سبب جریحه‌دار شدن کرامت انسانی، احساسات مردم و مخدوش شدن چهره نیروهای شهرداری در افکار عمومی می‌شود.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بهتر است ضمن برخورد قاطع‌، جدی و صریح با این رفتارها علت این رفتارها ریشه‌یابی شده و جهت جلوگیری اقداماتی اتخاذ شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه افزود: در گزینش و آموزش باید تجدید نظر شود و اقداماتی انجام شود که شاهد تکرار چنین رفتارهایی نباشیم.
وی با بیان اینکه همکاران ما در شورا و شهرداری چنین رفتارهایی را محکوم می‌کنند، ادامه داد:عموم مردم انتظار دارند تدابیری شود که در شهرمان شاهد هرچند معدود این اتفاقات نباشیم.
احمدی در ادامه یادآور شد: حتما برخوردهای لازم با عامل این موضوع صورت گیرد و از کسی که به او هتک حرمت شده دلجویی شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برخورد به موقع شهردار تبریز و شهردار منطقه ۳ هم در این راستا جای تقدیر و قدردانی دارد، بهتر است برای پیشگیری از این گونه موضوعات اقدامات لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/
رفتار غیرانسانی نیروی شهرداری احساسات مردم را جریحه‌دار کرد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار