رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان؛

تردد در جاده‌های کوهستانی زنجان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

1400/11/16 - 13:29 - کد خبر: 58541 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون کولاک برف در جاده های کوهستانی استان جریان دارد و تردد در مسیرهای کوهستانی زنجان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش نصر، محمد محمدی روز شنبه در گفت وگو یی افزود: در حال حاضر تردد در جاده های استان به صورت عادی و روان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ جریان دارد.
وی تاکید کرد: در جاده های کوهستانی و گردنه های صعب العبور استان کولاک‌ و مه غلیظ دید رانندگان را کاهش داده است.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون کولاک‌ برف به صورت مقطعی در آزادراه ها، جاده های ترانزیت و دیگر مسیرهای استان جریان دارد.
محمدی تاکید کرد: رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، چراغ های مه شکن، تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.
وی اظهار داشت: رانندگان از سالم بودن خودرو، بخاری و پُر بودن باک بنزین اطمینان داشته باشند و قبل از حرکت از وضعیت جاده های ارتباطی مطلع شوند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند تا درادامه مسیر دچار مشکل نشوند.
محمدی اضافه کرد: در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان قبل از حرکت از مبداء برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
تردد در جاده‌های کوهستانی زنجان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار