سردار اشتری:

همراهی قوای سه‌گانه با پلیس برای استقرار امنیت ضروری است

1400/11/16 - 14:04 - کد خبر: 58538 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه اقتدار پلیس لازمه امنیت است، گفت: همه نهادها و دستگاه‌های ذیربط اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه پلیس مقتدر را در استقرار نظم، تامین امنیت و آرامش مردم همراهی کنند. فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه اقتدار پلیس لازمه امنیت است، گفت: همه نهادها و دستگاه‌های ذیربط اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه پلیس مقتدر را در استقرار نظم، تامین امنیت و آرامش مردم همراهی کنند.

به گزارش نصر، سردار حسین اشتری در پی شهادت شهید سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» در پیامی اظهارداشت: انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نهادی خدمتگزار و انقلابی بوده که با بهره‌مندی از نیروی انسانی مومن، متدین و مردمی، شبانه روز برای دفاع از جان، مال و ناموس مردم جان فشانی می‌کند و خود را مزین به مدال زرین «مجاهدان فی سبیل الله» و «ستون‌های استوار امنیت» که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی اعطا شده است، می‌داند. بنابراین دفاع از این افتخارات را تکلیف و وظیفه خود دانسته و در این راه از هیچ تلاش و مجاهدتی، هر چند به قیمت جان، فروگذار نخواهد کرد.
وی در بخشی دیگری از این پیام یادآور شد: شهید سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر از جمله خیل مجاهدان فی سبیل الله است که جان خود را در راه لبیک به پیام رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای تقدیم امنیت و آرامش مردم کرد.
سردار اشتری افزود: اینجانب شهادت این افسر شجاع را محضر نائب بر حق حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم این شهید والامقام، همسر و فرزندان و بستگان عزیز و همه همکاران خدوم، شجاع و جان برکف مجموعه انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
فرمانده کل انتظامی خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و برخورد قاطع با مخلان آسایش و امنیت مطالبه جدی مردم و انتقام خون این شهید بزرگوار به عنوان حق مسلم خانواده وی و مجموعه انتظامی کشور است؛ بنابراین به همه فرماندهان انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی موکدا تاکید می‌کنم، برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت جامعه را در دستور کار قرار داده و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی این موضوع را به صورت ویژه اجرایی کنند.
سردار اشتری تصریح کرد: مخلان امنیت جامعه یقین داشته باشند در برابر پنجه فولادین و مقتدر پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آنها جز تسلیم شدن در برابر قانون و مردم نخواهد بود؛ اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی کنند.
به گزارش ایرنا، ۱۴ بهمن سال جاری ستوان یکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست. قاتل این شهید، روز گذشته ۱۵ بهمن ماه دستگیر شد.
انتهای پیام/
 همراهی قوای سه‌گانه با پلیس برای استقرار امنیت ضروری است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار