رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی؛

ارومیه میزبان مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر کشور شد/رقابت 385 نفر ورزشکار

1398/08/16 - 16:35 - کد خبر: 5853 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی گفت: رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه سه کشور در بخش دختران و پسران در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، سعید هاشمی‌نیا رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگویی در ارومیه، با اشاره به میزبانی شهر ارومیه در رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه سه کشور در دو بخش دختران و پسران اظهار کرد: این رقابت‌ها از 22 تا 25 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر در 6 منطقه کشور برگزار شده و ارومیه در منطقه سه، میزبان ورزشکارانی از آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان، اردبیل، گیلان و زنجان است.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر منطقه سه کشور 385 نفر ورزشکار و مربی حضور خواهند داشت افزود: این رقابت‌ها در 6 رشته ورزشی شامل سه رشته کلاسیک فوتبال، والیبال و دو میدانی و سه رشته بومی محلی چوب‌کشی، طناب‌کشی و هفت‌سنگ مهارتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ورزشکاران 15 تا 18 ساله و نیز زیر 22 سال، عصر دیروز وارد ارومیه شده و مراسم قرعه‌کشی مسابقات نیز در محل سالن اجتماعات هتل بین‌المللی پارک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارومیه میزبان مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر کشور شد/رقابت 385 نفر ورزشکار نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار