رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خبر داد:

وام بدون ضامن شامل حقوق بگیران دولتی و غیردولتی است

1400/11/16 - 12:14 - کد خبر: 58526 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی گفت: برابر دستورالعملی که اعلام شده است تمامی بانک ها موظف به اجرای آن هستند، مرحله اول این قانون شامل حقوق بگیران دولتی و غیردولتی که حقوق بگیر هستند شامل می شود که بصورت کسر حقوق تسهیلات برای آنها اعطا می شود.

به گزارش نصر، "عادل غلامی" در واکنش به پیام ارسالی مخاطبین نصر درباره اعطای وام بدون ضامن توضیح داد: در قانون جدید شرایط ضامن عوض شده است، کارکنان دستگاه های دولتی و غیر دولتی می‌توانند با شرایط حساب خود بدون ضامن وام دریافت کنند.
وی افزود: کلیه شرایط اعطای تسهیلات اعم از اعتبار سنجی، مطالبات معوق و چک برگشتی و نهایتا میانگین حساب که در کل باید حقوق بگیر همان بانک باشند در قانون جدید بدون ضامن می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.
غلامی ادامه داد: قبلا برای دریافت تسهیلات نیاز به چند ضامن بود که در قانون جدید نیازی به ضامن نیست و بر حسب شرایط اعلام شده تسهیلات ارائه می شود.
وی با اعلام اینکه الزامات تسهیلات سرجای خود باقی است، گفت: برابر دستورالعملی که اعلام شده است تمامی بانک ها موظف به اجرای آن هستند، مرحله اول این قانون شامل حقوق بگیران دولتی و غیردولتی که حقوق بگیر هستند شامل می شود که بصورت کسر حقوق تسهیلات برای آنها اعطا می شود.
انتهای پیام/
 وام بدون ضامن شامل حقوق بگیران دولتی و غیردولتی است محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار