خبر/

رزمایش الی بیت المقدس در شبستر برگزار می شود

1398/08/16 - 16:30 - کد خبر: 5851 نسخه چاپی

نصر:فرمانده سپاه ناحیه شبستر گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی الی بیت المقدس بسیج در شبستر برگزار می شود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان عصردیروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شبستر با اشاره به تلاش‌های اصحاب رسانه اظهار داشت :اصحاب رسانه  در جهت خنثی نمودن فتنه‌های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد:باید به نحو احسن در خصوص تحقق وصیت نامه‌های شهدا قدم برداریم تا شرمنده این شهدا نشویم.

فرمانده سپاه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد:یکی از شاخصه‌های اصلی شهید محمد حسین فهمیده دشمن شناسی وی بود که علی رغم داشتن سن کم دشمن را شناخته بود.

وی ابراز کرد:در وضعیت کنونی باید در زمینه دشمن شناسی و معرفی دشمنان اصلی به جوانان و نوجوانان تلاش و فعالیت کرد.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر اهمیت اراده الهی عنوان کرد:اراده الهی مهم است و ۴۰ سال است نظام جمهوری اسلامی ایران پشتوانه الهی دارد و برگ برنده نظام جمهوری اسلامی همین اراده الهی  است.

فرمانده سپاه شبستر افزود:اقتدار نظام جمهوری اسلامی فراتر از انتظار بوده و شاهد درخشش نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین المللی هستیم.

وی ادامه داد:دفاع از اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و امروز به برکت تفکر و فرهنگ بسیج در نقاط مختلف دنیا گروه‌های مختلف در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

سرهنگ داستان با تاکید بر اهمیت توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش‌های اسلامی پایه گذاری شده و اکنون در پیچ تاریخی عظیمی قرار گرفته‌ایم و اگر یا بصیرت حرکت کنیم هیچ قدرتی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت .

فرمانده سپاه شبستر با تقدیر از حضور  باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان یادآور شد: مردم بار دیگر با حضور خود  مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی "الی بیت المقدس بسیج "سپاه ناحیه شبستر افزود:در راستای رعب انداختن به دل دشمن و بر مبنای دکترین نیروهای مسلح، سپاه ناحیه  شبستر با فعال کردن قرارگاه امام هادی علیه السلام و با بکارگیری ۳ گردان و بخشی از توان  شهرستان اقدام به رزمایش دو روزه در اردوگاه شیخ ولی خواهد کرد.

وی ادامه داد:این رزمایش روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آبان ماه برگزار خواهد شد و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های نهادها و ادارات شهرستان شبستر،انجام شده است .

فرمانده سپاه شبستر ابراز کرد:در این رزمایش برنامه‌های مختلف از جمله  پدافند غیر عامل و مقابله با ناآرامی‌ها و دفاع از کوی و برزن برگزار می‌شود و در عین حال که امنیت یکی از اهداف برگزاری این رزمایش است برپایی سنگر خدمت و خدمت رسانی نیز یکی دیگر از شاخصه‌های این رزمایش است .

وی ادامه داد:با برپایی اردوهای جهادی و با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد  امام خمینی(ره) ۲۰ باب خانه محروم در شهرستان شبستر در حال احداث است .

فرمانده سپاه شبستر بیان کرد:برگزاری صبحگاه نیروهای مسلح و بسیجیان ،ویزیت رایگان پزشکی بسیج سازندگی در روستای شیخ ولی و برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که در رزمایش اقتدار عاشورایی الی بیت المقدس بسیج سپاه شبستر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

رزمایش الی بیت المقدس در شبستر برگزار می شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار