برد مس در بازی 6 امتیازی

1400/11/15 - 22:52 - کد خبر: 58505 نسخه چاپی

نصر، تیم مس سونگون ورزقان موفق شد در یک دیدار 6 امتیازی رقیب خود کراپ الوند را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد.

به گزارش نصر، از هفته ۲۱ رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران تیم مس سونگون ورزقان در حالی عصر جمعه میزبان کراپ الوند بود که این دیدار یک بازی 6 امتیازی و حساس برای هردو تیم بود؛ به طوریکه وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از نزدیک شاهد و نظاره گر این دیدار بود.
دو تیم مطابق پیش بینی ها بازی را موقعیت و درگیری های زیادی شروع کردند و موقعیت های زیادی روی دروازه هم خلق کردند و در این بین این تیم مس سونگون بود که با فشار سنگین روی تیم میزبان موفق شد با گلزنی نعمتوند پیش بیافتاد و دو تیم یا نتیجه یک بر صفر به نفع مس به رختکن رفتند.
در نیمه دوم نیز تیم مهمان برای اینکه دست خالی از تبریز برنگردد، سعی در فشار آوردن به دروازه تیم میزبان را داشت که چندین حمله روی دروازه تیم میزبان ایجاد کرد و در این بین داور مسابقه مربی تیم مس سونگون را اخراج کرد. اما تیم مس سونگون از ضد حملات خود استفاده کرد و با حرکت انفرادی ابوالقاسم عروجی توانست به گل دوم برسد و کار را برای کراپ سخت تر کند. البته بعد از این گل اعتراضات تیم مهمان زیاد شد و بازی برای چند دقیقه متوقف شد.
 بعد از این گل تیم کراپ از سیستم پاورپلی استفاده کرد که در نهایت راموس، بازیکن برزیلی مس تواست گل سوم مس را به ثمر برساند. پس از این گل تیم کراپ در یک ضدحمله توانست یکی گل هارا جبران کند.
در نهایت سه دقیقه مانده به پایان بازی پارساپور گل چهارم مس را به ثمر رساند تا خیال این تیم را از بابت برد راحت کند. 
تیم مس سونگون ورزقان با این برد ۴۸ امتیازی شد و در رده دوم جدول بالاتر از کراپ قرار گرفت تا تنور قهرمانی را تا پایان فصل گرم نگه دارد.
حمید بی غم، سرمربی تیم مس سونگون در پایان این دیدار در گفتگو با نصر در خصوص قهرمان این فصل از رقابت ها گفت: هیچ چیز در این زمان مشخص نیست و هر بازی سه امتیاز دارد و در فوتسال تا آخرین لحظه نمی توان گفت برنده و قهرمان چه تیمی خواهد بود. هر بازی حساسیت خاص خود را دارد و این حساسیت در پایان فصل بیشتر می شود.
وی در ادامه و در مورد حساس ترین بازی لیگ در هفته آینده افزود: تمام برنامه ها و تمریناتمان تا به امروز برای پیروزی مقابله کراپ بود و از امروز برای دیدار با گیتی پسند آماده خواهیم شد و با تمام قوا به اصفهان خواهیم رفت.
خوراکچی، سرمربی کراپ الوند نیز در خصوص درگیری های زیاد این دیدار گفت: بالاخره این دیدار یک بازی سخت و حساسی بود و حضور سرمربی تیم ملی باعث بالارفتن انگیزه بازیکنان شده بود پس بازی هیجان زیادی داشت.
وی در ادامه افزود: ما این بازی را باختیم و من مقصر این باخت هستم و مس سونگون نیز بازی خوبی ارائه کرد اما ماهم خلق موقعیت زیادی داشتیم ولی برخلاف مس نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و این حق مس بود که بازی را ببرد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
برد مس در بازی 6 امتیازی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار