در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کارگران کشور؛

آذربایجان شرقی قهرمان شد

1400/11/15 - 18:30 - کد خبر: 58498 نسخه چاپی

نصر: آذربایجان شرقی مقام اول مسابقات وزنه برداری قهرمانی کارگران کشور در سال ۱۴۰۰ را کسب کرد.

به گزارش نصر، رقابت های وزنه برداری قهرمانی کارگران کشور با قهرمانی آذربایجان شرقی در شهرستان مراغه پایان یافت. 
رقابت های وزنه برداری قهرمانی کارگران کشور با حضور ورزشکاران پانزده استان از سراسر کشور به میز بانی آذربایجان شرقی در شهرستان ویژه مراغه برگزار شد. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تبریک کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات با اعلام این خبر اظهار کرد: در نخستین روز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کارگران کشور وزنه برداران در پنج وزن با هم به رقابت پرداختند که چهره نفرات برتر مشخص شدند. 
وی با اعلام نفرات برتر اولین روز این دوره از مسابقات افزود؛ در دسته ۶۱ کیلو گرم محسن تقی زاده از آذربایجان شرقی با مجموع ۱۶۱ کیلوگرم مدال طلا گرفت ، ادریس رسولی از کردستان با ۱۵۸ کیلوگرم دوم شد و حمید سوالان با رکورد ۱۴۳ کیلوگرم مدال برنز را بدست آورد.
در دسته ۶۷ کیلو گرم ساسان نقدی پور با ۲۲۰ کیلو گرم رکورد مجموع به مدال طلا رسید، سامان کریمی از کردستان با ۲۱۷ کیلوگرم دوم شد و مهدی حکیمیان از اصفهان با رکورد ۱۸۱ کیلوگرم در رده سوم ایستاد. 
در دسته ۷۳ کیلوگرم پس از پیکار هشت وزنه بردار، سجاد یداللهی از سمنان با رکورد مجموع ۲۵۰ کیلوگرم  به مدال طلا رسید. رامین رزمجویی از فارس با ۲۴۷ کیلوگرم به مقام دوم رسید و میلاد رضایی از کردستان با ۲۴۱ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. 
در وزن  ۸۱ کیلو گرم این رقابتها  بهمن کاکاسلطانی از ایلام با ۲۶۴ کیلوگرم قهرمان شد و گردن آویز طلا گرفت. پوریا قیطاسی از کردستان  با ۲۵۵ کیلو گرم نقره گرفت و مجید زهره طیب از استان مرکزی با ۲۵۰ کیلو گرم در مجموع دو حرکت مدال برنز گرفت. 
و در دسته ۹۶ کیلو گرم عرفان مرادی از آذربایجان شرقی با مجموع ۲۷۷ کیلوگرم اول شد و مدال طلا گرفت. 
محمد رضا رکرک از لرستان با ۲۷۵ کیلو گرم بر سکوی دوم ایستاد و نقره گرفت و ایوب صالحی از کردستان  با ۲۷۲  کیلوگرم صاحب مدال برنز شد 
رقابت های وزنه برداری قهرمانی کارگران کشور با حضور ورزشکاران پانزده استان به میز بانی آذر بایجان شرقی در شهرستان مراغه برگزار شد که در جمع بندی مدال ها و نتایج بدست آمده آذر بایجان شرقی با اقتدار توانست قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی قهرمان شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار