رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی خبر داد؛

اعزام بانوان ووشوکار آذربایجان‌غربی به مسابقات انتخابی تیم ملی

1398/08/16 - 16:17 - کد خبر: 5849 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: بانوان ووشوکار آذربایجان‌غربی راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی شدند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، علی‌اصغر شادجو رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌‌‌وگویی در ارومیه اظهار کرد: تیم ووشو بانوان استان در دو بخش تالو و ساندا در رده بزرگسالان عازم مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی شدند.

وی افزود: نفرات اعزامی استان به مسابقات انتخابی تیم ملی که در استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود، طی سه روز، با بزرگان ووشو کشور برای کسب سهمیه تیم ملی به مبارزه خواهند پرداخت.

رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 340 نفر ورزشکار و مربی از ۳۲ استان در قالب 35 تیم از سراسر کشور برای اعزام به مسابقات آسیایی 2020 هندوستان در این رقابت‌ها حضور دارند که تیم آذربایجان‌غربی با برگزاری دو مسابقه انتخابی و چند اردوی متوالی درصدد کسب نتیجه مطلوب و شانس حضور بانوان خود در تیم ملی کشورمان است.

وی افزود: در بخش ساندا، کژال بوکانی وزن ۵۲-، عایشه قادری وزن ۵۶-، سونیا نوروز پور ۶۰-، نگین شریفی وزن ۶۵- و الناز قربانعلی زاده ۷۵- و نیز در بخش تالو نسیم کمالی، آیناز سلیمی، آیسان قهرمانی و گلستان خانی حضور دارند.

شادجو اظهار کرد: همچنین سرپرست تیم ژیلا اکبری، مربی ساندای تیم، لیلا یعقوبی و مربی تالوی تیم را نیز آیسان قهرمانی عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/

اعزام بانوان ووشوکار آذربایجان‌غربی به مسابقات انتخابی تیم ملی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار