رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

کادر درمان برای اعتلای سلامت مردم سر از پا نمی‌شناسند

1400/11/14 - 21:41 - کد خبر: 58485 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: کادر درمان به عنوان سربازان این ملت و سربازان مقام معظم رهبری شبانه روزی برای خدمت رسانی به این مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش نصر، بهمن نقی پور عصر پنج شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های مختلف بهداشتی و درمانی شهرستان بناب با بیان اینکه کادر درمان برای خدمت به ملت سر از پا نمی‌شناسند؛ افزود: کادر درمان همواره در تلاشند تا بهترین و عالی‌ترین خدمات ممکن را به ملت شریف عرضه بدارند.
وی تصریح کرد: ما نیز خود را موظف می‌دانیم برای اعتلای سلامت مردم قدم برداریم و در این مسیر از هیچ سعی و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
نقی پور گفت: امیدواریم پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود در راستای ارتقای سلامت مردم شهرستان مؤثر باشد.
کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی خیرین شهرستان بناب به حوزه درمان
این گزارش حاکی است، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب نیز در آئین افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان اظهار کرد: بیمارستان‌های بناب در اوج شیوع ویروس کرونا در کنار ارائه خدمات به بیماران کرونایی از ارائه خدمات درمانی به سایر بیماران نیز غافل نماند.
وحید رضایی با ارائه گزارشی از وضعیت درمانی شهرستان گفت: ماهانه در اورژانس بناب به ۵ هزار بیمار خدمات لازم ارائه می‌شود و بیمارستان‌های بناب علاوه بر بیماران شهرستان به بیماران سایر شهرهای استان‌های غربی کشور نیز خدمات ارائه می‌کند.
وی همچنین با بیان اینکه در اوج شیوع ویروس کرونا بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شهدای بناب پذیرای ۲۰۰ بیمار کرونایی بود؛ تصریح کرد: در کنار ارائه خدمات به بیماران کرونایی ۵۰۰ عمل جراحی مهم نیز در بیمارستان بناب انجام گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های مسئولین علوم پزشکی تبریز، فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، شورای شهر و شهرداری خاطرنشان کرد: خیرین شهرستان بناب ظرفیت بزرگی برای شهرستان هستند و در طول ایام شیوع ویروس کرونا خیرین شهرستان بناب ۱۵۰ میلیارد ریال به حوزه درمان بناب کمک کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
انتهای پیام/
 کادر درمان برای اعتلای سلامت مردم سر از پا نمی‌شناسند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار