مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی؛

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی لغو شد

1400/11/14 - 15:33 - کد خبر: 58478 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش نصر، کیومرث پورایراندوست روز پنج شنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: آذربایجان‌غربی به عنوان یکی از قطب‌های رشته والیبال است و مردم به شدت پیگیر اخبار این رشته هستند.
وی بدون اشاره به دلیل واقعی لغو این مجمع گفت: با نامه نگاری‌های انجام شده زمان و محل برگزاری مجمع آتی و اقدامات قانونی به کاندیداها اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روز گذشته نامه‌ای از سوی فدراسیون والیبال مبنی بر لغو مجمع به دلیل کرونا و شرایط جوی و برخی اعتراضات کاندیداها به این اداره کل ارسال شد افزود: دوست گفت: اعتقاد دارم کرونا دلیل لغو مجمع نبود و برخی حواشی باعث این اتفاق شد گرچه ما تمام تلاش خود را برای پیگیری و برگزاری مجمع انجام دادیم که موفقیت آمیز نبود.
پورایراندوست اضافه کرد: طبق قانون در صورت عدم حضور نماینده‌ای از فدراسیون، می‌شد اختیارات به استان تفویض شود.
وی با بیان اینکه ما آماده برگزاری یک مجمع بدون حاشیه بودیم افزود: با توجه به میزبانی اردیبهشت ماه ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا باید هر چه زودتر مجمع برگزار و رئیس هیات مشخص شود.
وی افزود: علی‌رغم اطلاع ما تغییراتی در لیست حاضرین در مجمع انجام شد که تا به این لحظه هیچ کدام از کاندیداها اعتراضی به این موضوع نداشته اند و تنها گلایه‌هایی از برخی اعضا بدلیل نبودن در جمع حاضرین در مجمع شد.
مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی قرار بود روز شنبه هفته آینده برگزار شود.
انتهای پیام/
مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی لغو شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار