مدیرعامل آرامستان‌های تبریز ؛

برق آرامستان وادی رحمت تبریز با پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود

1398/08/16 - 16:07 - کد خبر: 5846 نسخه چاپی

نصر:برق آرامستان وادی رحمت این شهر از طریق نصب پنل‌های خورشیدی تامین خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل ازایرنا، احد فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس توافق نامه امضا شده با بخش خصوصی، برق مقبره‌های خانوادگی، معابر و واحدهای اداری آرامستان وادی رحمت تبریز از این طریق تامین می شود.  

وی در خصوص پساب خروجی غسالخانه نیز گفت: با محیط زیست مذاکره شده تا با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب شهری پساب غسالخانه وادی رحمت وارد شبکه فاضلاب شهرک اندیشه شود.  

فلاحی همچنین با اشاره به تحقق ۱۰۷ درصدی بودجه سازمان آرامستان های تبریز اظهار کرد: تنها سازمان در بین سازمان های شهرداری های تبریز  هستیم که اکنون بودجه قبل از پایان سال تحقق یافته و اقدامات عمرانی و فرهنگی با سرعت به پیش می رود.  

وی ادامه داد: مسقف سازی قبور شهدای وادی رحمت و شهدای مدافع حرم به عنوان یکی از مهمترین طرح های عمرانی سازمان نیز در کمتر از یک ماه آینده به پایان می رسد.   

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همچنین اعلام کرد: با دستور شهردار کلانشهر تبریز و همکاری سازمان عمران شهرداری تبریز، عملیات آسفالت اساسی پارکینگ چهار هکتاری مجموعه وادی رحمت تبریز نیز آغاز شد.

فلاحی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته قرار است پارکینگ وادی رحمت به همراه راه های دسترسی به بلوک های ۵۸ تا ۶۱ و نیز بلوک های ۱۱۲ و ۱۱۳ در مدت ۱۵ روز به طور اساسی آسفالت ریزی شود.

وی گفت: بر این اساس بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای پوشش کل سطوح مورد نظر استفاده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تصریح کرد: برای اجرای این پروژه دو میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی این سازمان اختصاص یافته است.
فلاحی با اشاره به تجمیع غسالخانه زنانه و مردانه و تجهیز آنها در ساختمان معراج اظهار کرد: طراحی این ساختمان در جوار پارکینگ بزرگ وادی رحمت به طور کلی مشکلات ترافیکی و دسترسی عموم شهروندان را به طور کامل حل و فصل خواهد کرد.

روزانه به طور متوسط ۲۵ متوفی در آرامستان های تبریز به خاک سپرده می شوند. 

انتهای پیام/

برق آرامستان وادی رحمت تبریز با پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار