منصوریان؛

بازی سختی در تبریز پیش رو داریم

1398/08/16 - 15:59 - کد خبر: 5842 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: فردا بازی سختی برابر ماشین سازی پیش رو داریم.

به گزارش نصر: علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری قبل از بازی مقابل ماشین سازی گفت: بازی فردا بازی سختی برای ما خواهد بود، چرا که ماشین‌سازی مربی خوب و جوانی مانند رسول خطیبی دارد که دوست خوب من است او تیم خوبی را جمع کرده است و بازی‌های خوبی هم از ماشین‌سازی دیده‌ایم.

وی افزود: ما در هفته قبل نخستین بردمان را کسب کردیم و امیدواریم در بازی فردا هم به پیروزی رسیده و روندمان را ادامه دهیم.

منصوریان تاکید کرد: باید زیرک باشیم و از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم تا مانند دیدارهای قبل با ارائه بازی‌های خوب و تماشاگرپسند بتوانیم با امتیاز به اصفهان برگردیم.

وی در ادامه افزود: ما تمام نفرات‌مان را برای بازی با ماشین‌سازی را در اختیار داریم. فقط یک بازیکن جوان را که سال گذشته کشف کرده بودیم به تیم ملی جوانان دادیم، بازیکنی که در بازی روز گذشته هم گل سوم تیم جوانان را به ثمر رساند. البته مهران درخشان‌مهر، مدافع چپ تیم‌مان مصدوم است و او را برای این بازی در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: ما در هر بازی موقعیت‌های خوبی خلق می‌کنیم، اما نمی‌توانیم  از آنها بهره ببریم ، بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در عقب زمین مشکل داشتیم که توانستیم این مشکلات را رفع کنیم.

سرمربی ذوب آهن گفت: با تلاشی که بچه‌ها خواهند داشت به دنبال این هستیم که سه امتیاز این بازی را بگیریم. ما در هفته‌های گذشته آسیب دیده‌ایم و دیگر این فرصت را نداریم که بخواهیم خودمان و هواداران را اذیت کنیم.  در بازی فردا در ابتدا به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

بازی سختی در تبریز پیش رو داریم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار