مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی خبر داد:

تعطیلی دو جایگاه بنزین در اتوبان تهران - تبریز / برخورد با فروشندگان بنزین در خارج از جایگاه

1400/11/13 - 16:48 - کد خبر: 58413 نسخه چاپی

نصر: مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی گفت: فقط جایگاه مهتاب قره داغی و جایگاه فلاح به علت وجود مشکلات و اختلاف حقوقی مالکین آنها با هماهنگی شورای تامین شهرستان تعطیل می باشد.

به گزارش نصر، "على روح اللهی" در گفتگو با خبرنگار نصر در رابطه با پخش ويدئویی مربوط به تعطیلی جایگاه های سوخت بنزین در اتوبان تهران - تبریز، گفت: از مجاری عرضه سوخت مسیر اتوبان تهران - تبریز فقط جایگاه مهتاب قره داغی و جایگاه فلاح به علت وجود مشکلات و اختلاف حقوقی مالکین آنها با هماهنگی شورای تامین شهرستان تعطیل می باشد.
وی ادامه داد: بقیه جایگاه های اتوبان تبریز - تهران و بالعکس فعال بوده و بنزین سهمیه ای و غیر سهمیه ای در آنها توزیع می گردد.
وی در واکنش به ویدیویی که از فروش بنزین در خارج از جایگاه منتشر شده بود گفت: گزارش مردمی که از آژانس خبری تحلیلی نصر نیوز مبنی بر فروش بنزین خارج از جایگاه مهتاب قره داغی منتشر شده بود، با توجه به ممنوعیت عرضه مواد نفتی خارج از شبکه توزیع در جایگاه ها طی بازدید نمایندگان انتظامی، قضائی و سازمانهای مرتبط با فرد مذکور برخورد لازم صورت پذیرفته و مراحل قضایی ادامه دارد.
انتهای پیام/
تعطیلی دو جایگاه بنزین در اتوبان تهران - تبریز / برخورد با فروشندگان بنزین در خارج از جایگاه محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار