خطیبی؛

از حمایت هواداران تراکتور متشکرم/ از نظر روحی و فنی آماده بازی با ذوب آهن هستیم

1398/08/16 - 15:53 - کد خبر: 5841 نسخه چاپی

نصر: سرمربی ماشین سازی گفت: از نظر روحی و روانی و از نظر مسائل فنی آماده بازی با ذوب آهن هستیم.

به گزارش نصر، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار گفت: پس از بازی قبلی، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط خیلی خوبی داریم. بازیکنان با تمام وجود تمرین کردند و امیدواریم با ارائه بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود:شرایط خوبی داریم و از امتیازگیری تیم رضایت داریم. امتیازاتی که از دست دادیم، از طرف ما نبوده و ناشی از عوامل دیگری بوده است. اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد، 15 تا 16 امتیاز بیشتر داشتیم. با این حال از شرایط فنی و امتیازی تیم خود راضی هستیم و از لحاظ شخصیتی، تیم‌مان را پیدا کردیم.

خطیبی درباره مشکل فنی تیمش بیان کرد: هر تیمی ایراد دارد و هیچ تیمی کامل نیست. ماشین‌سازی در شکل تیمی، نوع بازی و کیفیت، یکی از پنج تیم اول ایران است. با این وجود خودمان می‌دانیم باید در نیم‌فصل دوم با جذب یکی دو مهاجم، مشکل خود را برطرف کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی گفت: بازیکنان نکات فنی را زودتر دریافت کردند. از شما می‌خواهم ماشین‌سازی را با مدعیان مقایسه نکنید. در بازی مقابل پرسپولیس، هفت بازیکن برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند و ما را با تیم‌های در حد خودمان مقایسه کنید. ما کارهای بزرگی انجام دادیم و امتیازات خوبی گرفتیم. ایراداتی داریم که تلاش می‌کنیم با جذب بازیکن در نیم‌فصل، آن را برطرف کنیم. نگویید نتیجه نگرفتیم، چون خیلی خوب نتیجه گرفتیم.

وی تاکید کرد: نریمان‌جهان را به دلیل چهارکارته بودن و فرید بهزادی کریمی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. با این حال، بازیکنان جایگزینی داریم و جای نگرانی نیست. من را می‌شناسید و می‌دانید همیشه برای پیروزی به میدان می‌روم. بازیکنان هم توجیه هستند و یک بازی هجومی ارائه می‌کنیم. البته تساوی بهتر از نباختن است و نباید در زمین خودمان گل بخوریم.

انتهای پیام/

از حمایت هواداران تراکتور متشکرم/ از نظر روحی و فنی آماده بازی با ذوب آهن هستیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار