خبر/

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سالمند در عجب‌شیر افتتاح شد

1400/11/13 - 16:58 - کد خبر: 58407 نسخه چاپی

نصر: همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و جمعی از اقشار مردمی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طرح عمرانی و خدماتی در عجب‌شیر افتتاح شد و نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سالمند این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش نصر، رییس بهزیستی عجب‌شیر روز چهارشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به سکونت هشت هزار سالمند در این شهرستان، افزود: جامعه ایرانی به سمت سالمندی حرکت می‌کند و یکی از کارهایی که می‌توان جایگاه این قشر را به سمت سلامت‌محوری سوق داد، این است که آنان در خانه ننشینند و از طریق ارتباط با محیط پیرامون خود سالم زندگی کنند.
صادق عربی اظهار داشت: تشکیل مرکز روزانه سالمندی را تحت نظارت بهزیستی در دستور کار داریم تا سالمندان متقاضی وارد اینگونه مراکز شوند و خدمات درمانی اعم از فیزیوتراپی، گفتار درمانی و غیره را دریافت کنند؛ علاوه بر آن می‌توانند با دریافت آموزش‌هایی به انجام کارهای هنری شامل گلیم‌بافی، عروسک‌بافی، نقاشی، خطاطی و غیره بپردازند و افسردگی فرار کنند.
وی ظرفیت این مرکز را ۵۰ سالمند اعلام کرد و خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه هم نشان دادن توانمندیهای سالمندان بوده و نشاندهنده این موضوع است که سالمندان می‌توانند تا آخرین لحظه زندگی توانمند باشند.
به گزارش ایرنا این نمایشگاه از امروز تا ۲۲ بهمن‌ماه در محل مرکز سالمندان بهزیستی این شهر آماده بازدید علاقه‌مندان است.
امروز همچنین محوطه‌سازی مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر و گلخانه مقیاس کوچک روستای «شیراز» نیز با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری افتتاح شد.
انتهای پیام/
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سالمند در عجب‌شیر افتتاح شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار