خبر/

تیم کومیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی به مسابقات کشوری اعزام شد

1400/11/13 - 15:38 - کد خبر: 58402 نسخه چاپی

نصر: رئیس کومیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی گفت: تیم کومیته سپک‌تاکرای استان با ترکیبی از ورزشکاران مراغه امروز برای شرکت در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور عازم زنجان شد.

به گزارش نصر،غلامرضا عبدی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: این مسابقات از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه در بخش آقایان و برای انتخاب تیم‌ ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی چین ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باریکنان تیم کومیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی را ورزشکارانی از مراغه تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: علاوه بر آن تیم جوانان استان در این رقابت‌ها رده بزرگسالان حضور پیدا می‌کند.
وی بیان کرد: سعید حسامی، امیرمحمد شبستری‌فام، ساسان ملک‌نژاد، مسعود فرمانی، پیمان رحیمی، علی ناهی، محمدعرفان امین‌پور و علی فتاح‌پور بازیکنان اعزامی آذربایجان‌شرقی به این رقابت‌ها هستند. 
وی ادامه داد: همچنین علی فتاح‌پور به عنوان مربی بازیکن و علی اصغری به عنوان سرپرست تیم استان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند؛ در ترکیب تیم داوری این مسابقات نیز عسگر باقرزاده از تبریز و میلاد رادین فامیان از مراغه حضور دارند.
به گفته رئیس کومیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی، این مسابقات در ۲ بخش سه و چهار نفری از ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان آغاز خواهد شد.
وی گفت: تاکنون ۱۷ تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه روز ورود تیم ها به زنجان است.
غلامرضا عبدی نیز به عنوان یکی از اعضای ۶ نفری کومیته فنی در این مسابقات حضور دارد.
مراغه یکی از قطب‌های ورزشی سپک‌تاکرا در کشور است و ورزشکاران بسیاری در رده‌های سنی پایه دختران و پسران از این شهرستان به تیم‌های ملی کشورمان معرفی شده‌اند.
انتهای پیام/
تیم کومیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی به مسابقات کشوری اعزام شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار