رئیس دانشگاه:

دانشگاه تبریز در حوزه‌های مرتبط با نفت و گاز جزو دانشگاه‌های معتبر است

1400/11/13 - 12:21 - کد خبر: 58379 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز در رتبه بندی‌های ملی و بین المللی، در حوزه‌های مرتبط با نفت و گاز جزو دانشگاه‌های معتبر بوده و علاوه بر انجام چندین طرح بزرگ تحقیقاتی در سطح کشور با چند دانشگاه از کشورهای چین،ترکیه و استرالیا در این زمینه همکاری می‌کند.

به گزارش نصر، صفر نصراله زاده در جلسه‌ای مجازی با دکتر عماد حسن الخرسان، رئیس دانشگاه تخصصی نفت و گاز بصره که در زمینه‌ی همکاری و تبادلات علمی و فناورانه بین دو دانشگاه برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از شروع همکاری با دانشگاه نفت و گاز بصره، افزود: دانشگاه تبریز از توانمندی و پتانسیل غنی اساتید در زمینه های مختلف مرتبط با صنایع نفت و گاز برخوردار است .
وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی‌های لازم بتوانیم در زمینه راه اندازی دوره های مشترک آموزشی، اجرای طرح های مشترک تحقیقاتی و تبادل استاد و تربیت نیروی متخصص همکاری کرده و زمینه گسترش مبادلات علمی و فناورانه بین دو کشور را فراهم کنیم.
در این جلسه دکتر عماد حسن الخرسان رئیس دانشگاه تخصصی نفت و گاز بصره نیز ضمن معرفی توانمندیهای دانشگاه متبوع، نیازها و زمینه های همکاری مشترک و نیاز های علمی و پژوهشی دانشگاه بصره را در خصوص صنایع مرتبط با نفت و گاز اعلام کرد و از همکاری با دانشگاه تبریز به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جمهوری اسلامی با توانمندی های زیاد استقبال کرد.
همچنین در ادامه این جلسه، دکتر سعید شجاعی مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز، دکتر سعید زینالی رئیس دانشکده مهندسی شیمی ونفت و دکتر علی کدخدائی معاون پژوهشی دانشکده علوم طبیعی گزارشی از توانمندی ها و ظرفیت ها و فرصت های موجود برای همکاری با دانشگاه نفت و گاز بصره ارائه کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، نشست(مجازی) رؤسای دانشگاه تبریز و دانشگاه نفت و گاز بصره برای بررسی راهکارهای برقراری و گسترش تبادلات علمی و پژوهشی بین دو دانشگاه برگزار شد.
این جلسه با حضور معاون پژوهش و فناوری، مدیر همکاری های علمی و بین المللی و مدیر امور فناوری به‌همراه رؤسای دانشکده های مهندسی شیمی و نفت،دانشکده علوم طبیعی، معاون پژوهشی دانشکده علوم طبیعی برگزار شد. 
 انتهای پیام/
دانشگاه تبریز در حوزه‌های مرتبط با نفت و گاز جزو دانشگاه‌های معتبر است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار