خبر/

۵۰۰ اثر به جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب ارسال شد

1400/11/13 - 11:27 - کد خبر: 58373 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب از برگزاری بیستمین دوره جشنواره سراسر شعر غدیریه از ۲۶ بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش نصر، حبیب صدقی روز چهارشنبه در دیدار مسئولین ستاد برگزاری جشنواره شعر غدیریه بناب با امام جمعه شهرستان با ارائه گزارشی از روند برگزاری بیستمین دوره این جشنواره سراسری شعر افزود: این جشنواره با حضور تمامی استان ها از سراسر کشور به میزبانی شهرستان بناب برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: متأسفانه در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب به شکل مجازی برگزار شد.
صدقی گفت: بعد از بررسی آثار از سوی داوران، جشنواره سراسری شعر غدیریه در سه حوزه شعر فارسی، شعر ترکی و داستانک و دلنوشته برای امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.
وی از تمامی نهادهای خدمات رسان به خصوص شورای اسلامی شهر، شهرداری و فرماندهی انتظامی بناب درخواست کرد به برگزاری هرچه بهتر این جشنواره مساعدت کنند.
حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، همکاری همه دستگاه ها را برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد خواستار شد.
انتهای
۵۰۰ اثر به جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب ارسال شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار