تراکتورسازي نماد صنعت کشور

1400/11/13 - 09:44 - کد خبر: 58364 نسخه چاپی

نصر: کارکنان تراکتوسازي همچنان چرخه هاي توليد را مي چرخانند.

به گزارش نصر،مديرعامل اين گروه صنعتي در جلسه هم انديشي با فرماندهان پايگاه هاي حوزه مقاومت الحديد به مناسبت آغاز ايام الله دهه فجر با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري مبني بر اينکه در حال حاضر توليد، عرصه جهاد است گفت: اين تعبير در مقطع و موقعيت کنوني واقعيتي غير قابل انکار و ملموس مي باشد چرا که دشمنان مي دانند با نشانه رفتن توليد اين کشور قلب اقتصاد، معيشت و آرامش جامعه را هدف قرار مي دهند و اين خواسته دشمن است که جامعه دور از آرامش به سمت انحطاط و نابودي خواهد رفت.


 
مصطفي وحيدزاده افزود: با الگو قرار دادن اين فرمايشات و اينکه تراکتورسازي ايران نمادي از صنعت، اقتدار، غرور و سربلندي براي نه تنها کشور بلکه تک تک ما محسوب مي شود و نبايد بگذاريم دشمنان سرنوشتي مانند ديگر واحدهاي را براي آن رقم بزنند.

اختصاص اعتبار 2 هزار ميليارد ريالي براي معيشت کارکنان تراکتورسازي
وي با تاکيد بر اينکه تمامي پرسنل گروه معظم تراکتورسازي ايران بر رشد و بالندگي آن آستين همت بالا زده اند اظهار داشت: در کنار اين همت، مديريت اين مجموعه نيز تا حد امکان در تلاش براي رفع مشکلات معيشتي و رفاهي کارکنان و خانواده هاي آنها هستند بطوري که طي 3 ماهه گذشته صرفاً 2 هزار ميليارد ريال در جهت اين اهداف مجوز هيات مديره دريافت و اختصاص يافته است.


 
وحيد زاده در عين حال تاکيد کرد: کارگران مهمترين حاميان و پشتيبانان، مديران تراکتورسازي محسوب مي شوند و اين پشتبانان به هيچ عنوان اجازه رخنه و رسوخ در تار و پود اين واحد صنعتي موفق ايران را به کسي نخواهند داد.
مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران همچنين از کارکنان تراکتورسازي خواست تا مثل هميشه هوشياري و درايت لازم را به خرج دهند و همچنان با دستان پرتوان خود چرخهاي توليد اين گروه را در دست گرفته و بچرخانند تا هم فرصت دست اندازي به اين چرخه را، از دشمنان مدد نظر مقام معظم رهبري گرفته و هم اينکه خود راهبر اين سيستم باشند.


 
وي کارکنان و مديران تراکتورسازي  را همکاراني خطاب کرد که مثل هميشه در کنار هم، همچنان پله هاي ترقي و رشد را به کوري چشم دشمنان طي خواهند کرد و مديران گروه نيز با تکيه بر همين توان توليدي کارگران و ارزش افزوده حاصل از آن تلاش مضاعف و تمام هميت خود را در جهت نيل به خواسته هاي کارکنان معطوف خواهند کرد.
انتهای پیام/
تراکتورسازي نماد صنعت کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار