توضیحات شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی به انتقاد یک مخاطب

کیفیت آب شرب باغ معروف مطابق استانداردهای ملی است

1398/08/16 - 14:58 - کد خبر: 5835 نسخه چاپی

نصر: به دنبال انتشار انتقاد یکی از مخاطبان نصر در خصوص کیفیت آب شرب روستای باغ معروف از توابع کلانشهر تبریز روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی توضیحاتی به تحریریه نصر ارسال کرد.

به گزارش نصر؛ در این جوابیه که به امضای رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی رسیده آمده است:
پایش های انجام شده از شبکه توزیع آب شرب روستای باغ معروف مطابق استانداردهای ملی ایران می باشد.
بنی تراب، رئیس کنترل کیفی و امور آزمایشگاه های آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی در گفت و گویی اعلام کرد: حسب دستورالعمل و آئین نامه های ابلاغی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نمونه برداری فیزیکی و شیمیایی آب روستاهای تحت پوشش این شرکت به طور مستمر انجام می یابد.
وی همچنین حسب پایش های انجام گرفته در سال 98 را بیان کرد و گفت: در خصوص پایش های انجام شده از شبکه توزیع روستای باغ معروف، پارامترهای میکروبی و فیزیکی و شیمیایی اندازه گیری شده مطابق استانداردهای ملی ایران می باشد و هیچ گونه مشکل بهداشتی و مشابه آن وجود ندارد.
گفتنی است روستای باغ معروف شهرستان تبریز سه هزارو 695 خانوار با جمعیتی بالغ بر 12 هزارو 68 نفر می باشد که آب شرب آن از دو حلقه چاه و آب شهری تامین می شود.
انتهای پیام/

 

کیفیت آب شرب باغ معروف مطابق استانداردهای ملی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار