ساختمان جدید بیمارستان منطقه ای ارتش در تبریز افتتاح شد؛

هدیه ارتش برای بهداشت و سلامت مردم آذربایجان

1398/08/16 - 14:22 - کد خبر: 5832 نسخه چاپی

نصر: ساختمان جدید بیمارستان امام علی (ع) آجا با حضور فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار نصر، این بیمارستان که در مساحت 6400 متر مربع و در چهار طبقه احداث شده است، صبح امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین بهره برداری از ساختمان بیمارستان منطقه ای ارتش در تبریز گفت: ما در طرح «لبیک» به احیا و نوسازی بیمارستان های ارتش در بخش های ساختمان، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص می پردازیم و ما در عمل به منویات فرمانده کل قوا به اینکه خانواده بیماران به جز درد بیماری، نباید مشکل دیگری داشته باشند، تلاش می کنیم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری اضافه کرد: در بحث درمان بیماران صعب العلاج هم در این طرح پیش بینی هایی انجام شده که این عزیزان از خدمات بیمارستان های منطقه ای ارتش در سراسر کشور بهره مند شوند.

وی بر لزوم احترام به ارباب رجوع در بیمارستان های ارتش تاکید کرد و افزود: ما در بیمارستان های ارتش با احترام به مردم و ارائه خدمات بی نظیر تلاش می کنیم رضایت خانواده های ارتشی و عموم مردم عزیز را جلب کنیم.

فرمانده نزاجا در ادامه از ساخت سریع و کم هزینه ساختمان جدید بیمارستان ارتش در تبریز به عنوان یک کار جهادی نام برد و گفت: من باید تشکر کنم از اراده ای که به وجود آمد تا این بیمارستان در سریع ترین زمان به انجام برسد. پیگیری های مستمر امیر فرماندهی شمالغرب ارتش و امیر فرماندهی لشکر 21 حمزه هم در به سرانجام رسیدن این پروژه مهم و بزرگ ارتش در منطقه موثر و راهگشا بود.

وی در پایان سخنانش از همکاری شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و استانداری آذربایجان شرقی در ساخت و تجهیز ساختمان جدید بیمارستان ارتش تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه بیمارستان های منطقه ای ارتش در سراسر کشور در خدمت خانواده های ارتشی و عموم مردم قرار دارد، گفت: ارتش ما با ارتش سایر کشورها تمایزهای بزرگی دارد. ارتش علاوه بر حفاظت از امنیت و تمامیت ارضی کشور خدمات بزرگی به مردم انجام می دهد و این موجب افتخار ارتش است.

حجه الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم اضافه کرد: ارتش ما هیچگاه تهاجم نکرده است، اما با تمام قدرت در مقابل تهاجم ایستاده است و همواره به عنوان دژ محکمی پشت مردم و انقلاب ایفای نقش کرده است.

وی به خدمات رسانی ارتش در حوادث بزرگ اخیر مانند زلزله استان کرمانشاه و سیل گلستان، خوزستان و لرستان اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از منطقه سرپل ذهاب داشتیم، مردم با اشتیاق از خدمات صادقاه ارتش تقدیر می کردند و این افتخار بزرگی برای ارتشی هاست.

آل هاشم ادامه داد: ارتش در چهل سال گذشته در میدان های مختلف جهاد و خدمت با همه صداقت و قدرت حضور داشته است و در در زمانی که داعش در عراق و سوریه جولان می داد، هر روز عزیزان نیروی هوایی در این مناطق حضور داشتند و در نیروی زمینی محوری ارتش آمادگی ها و رشادت های بزرگی برای سکوب تروریسم انجام می شد.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش هم در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمارستان منطقه ای آجا در تبریز با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده هاست، گفت: این بیمارستان با اراده قوی نیروی زمینی محوری ارتش ساخته شد.

امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی با تاکید بر ارائه خدمات درمانی درجه یک در این بیمارستان به خانواده های ارتش و عموم مردم، افزود: به فرموده فرمانده کل قوا طوری عمل خواهیم کرد که در اینجا مراجعان به جز درد بیماری و مریض داری، رنج دیگری متحمل نشوند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ویژگی های منحصر بفرد دارد که نظیر آن در منطقه وجود ندارد، اظهار داشت: با همه قدرت ایستاده ایم و در آینده نزدیک شاهد افتتاح بخش ام. آر. آی بیمارستان تبریز هم خواهیم بود.

سرهنگ دکتر صدری، رئیس بیمارستان امام علی (ع) ارتش هم در این مراسم گفت: این مرکز در 6400 متر در چهار طبقه احداث شده که به ساختمان های قبلی ملحق خواهد شد و به عنوان قطب بهداشت و درمان شمالغرب آجا عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: این بنا با حمایت های فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش و تلاش همه مسئولان و فرماندهان ارتش در منطقه به سرانجام رسیده و هدیه ای از جانب ارتش به مردم شریف آذربایجان است.

صدری به انجام عملیات ساختمانی این بیمارستان توسط یگام مهندسی ارتش اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با تلاش جهادی پست مهندسی ارتش با نصف قیمت پیشنهادی پیمانکاران به انجام رسیده است و ما توانستیم در سخت ترین شرایط اقتصادی این پروژه بزرگ را به انجام رسانده و تقدیم خانواده های آجا و مردم عزیز کنیم.

انتهای پیام/

هدیه ارتش برای بهداشت و سلامت مردم آذربایجان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار