مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري تبريز:

توصيه به عدم حضور در آرامستان هاي تبريز در يوم الرغائب/ خطر اميکرون درحال افزايش است

1400/11/12 - 11:50 - کد خبر: 58313 نسخه چاپی

نصر: مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري تبريز با اشاره به تمهيدات اتخاذ شده براي يوم الرغائب، اولين پنجشنبه ماه رجب، از شهروندان خواست تا حد ممکن از مراجعه به آرامستان هاي سطح شهر خودداري نمايند.

به گزارش نصر، فرخ جلالي ضمن اظهار نگراني از روند رو به افزايش ابتلا به اميکرون در سطح جامعه افزود: گرچه اين سازمان با همکاري نهادهاي مختلف تلاش خواهد کرد در روزهاي پنجشنبه و جمعه جاري خدمات لازم را به مراجعان ارائه دهد اما اميدواريم شهروندان تبريزي امسال نيز به مانند دو سال گذشته از حضور در آرامستان هاي سطح شهر خودداري نمايند.
وي با اشاره به عدم برگزاري مراسمات ترحيم و چهلم براي متوفيان طي دو سال گذشته ادامه داد: پيش بيني مي شد امسال ميزان مراجعه به آرامستان هاي سطح شهر بيش از ساليان قبل باشد اما وضعيت رو به افزايش ابتلا به اميکرون نگراني جدي ايجاد کرده است.
فرخ جلالي از تدفين حدود 35 هزار نفر طي دو سال گذشته در وادي رحمت خبر داد و گفت: اگر فقط خانواده هاي همين اموات نيز در اين مجموعه حاضر شوند با ازدحام غيرقابل کنترلي مواجه شده و ترافيک بزرگراه کسايي تا داخل وادي رحمت قفل خواهد شد.
مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري تبريز همچنين با اشاره به احتمال بارش برف در روزهاي پاياني هفته جاري از شهروندان درخواست کرد تا حد ممکن از حضور در وادي رحمت خودداري نموده و زيارت اهل قبور را به روزهاي ديگر موکول نمايند.
وي در عين حال از حضور اکيپ هاي امدادي مانند آتش نشاني و اورژانس در روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته در وادي رحمت خبر داد و گفت: گشت هاي نامحسوس پليس نيز امنيت و سهولت عبور و مرور نظارت خواهند کرد.
فرخ جلالي از ارائه خدمات سرويس هاي شرکت واحد اتوبوسراني در يوم الرغائب به صورت محدود خبر داد و تصريح کرد: از شهروندان گرامي خواهشمنديم در صورت حضور با خودروهاي شخصي ضمن استفاده از پارکينگ بزرگ وادي رحمت، از پارک دوبله و اقدامات ترافيک زا جددا خودداري نمايند.
وي ضمن تاکيد بر خودداري از پول دادن به متکديان حرفه اي از استقرار نمايندگي دائم بنياد خيريه مستمندان در وادي رحمت خبر داد و گفت: لطفا با عوامل سازمان آرامستان هاي شهرداري تبريز نهايت همکاري معمول گردد.
انتهای پیام/
توصيه به عدم حضور در آرامستان هاي تبريز در يوم الرغائب/ خطر اميکرون درحال افزايش است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار