خبر/

پوستر جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز رونمایی شد

1400/11/11 - 20:48 - کد خبر: 58286 نسخه چاپی

نصر: پوستر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز با حضور امام جمعه این شهر و جمعی از فعالان فرهنگی و هنری رونمایی شد.

به گزارش نصر، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز در این آیین گفت: جشنواره تئاتر رضوی باید باعث تقویت تئاتر اسلامی شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم افزود: جشنواره‌ها و در راس آن‌ها جشنواره رضوی می‌تواند محلی برای کشف استعدادهای جدید و ارزیابی سطح هنری هنرمندان این منطقه باشد.
وی افزود: در چند سال اخیر تئاتر در شهر اولین‌ها جانی تازه گرفته و بروز و ظهور استعدادهای جوان و تحصیل‌کرده این هنر، این نوید را می‌دهد که تئاتر تبریز آهسته آهسته به جایگاه نخستین خود در این شهر باز گردد.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه رهاسازی فرهنگ اصلا جایز نیست گفت: مدیریت فرهنگ یک کار لازم الاجرا است و باید بر مبنای شعائر و مبانی انقلاب باشد و با هنر هنرمندان خیلی از اهداف اسلام و انقلاب را می توانیم در جامعه گسترش دهیم.
سیدقاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هم از آغاز به کار این جشنواره همزمان با ۲۹ بهمن در تبریز خبر داد و گفت: در حوزه هنر نمایش، جشنواره رضوی جزو معدود جشنواره‌های فاخری است که هنرمندان فعال در حوزه هنر آیینی، این جشنواره را برای تولید و ارسال اثر مغتنم می‌دانند.
انتهای پیام/
پوستر جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز رونمایی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار