مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند:

ساماندهی سگهای بلاصاحب مهمترین دغدغه شهرداری تبریز

1400/11/11 - 12:21 - کد خبر: 58245 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری کلانشهر تبریز در نشستی که با رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز داشت مسئله ساماندهی سگ های بلاصاحب را یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری تبریز خواند.

به گزارش نصر، یونس فاتح مدیر عامل این سازمان طی جلسه ای که با سید حسن موسوی، رئيس دانشکده دانشگاه تبریز داشت از دغدغه‌ها و نگرانی های شهروندان در خصوص سگهای بلاصاحب گفته و افزود : در چند ماه اخیر گزارش های زیادی از بابت پرسه سگ های بلاصاحب در اقصی نقاط شهر به ما رسیده است و شهروندان از این بابت ابراز نگرانی می‌کنند .
وی اضافه کرد : بعد از نشست های مختلف با کارشناسان امر، تشکل‌های مردم نهاد حامی حیوانات و مسئولین زیربط تصمیم بر عقیم سازی این سگها گرفته شد که انشاالله بتوانیم با همکاری دانشکده‌ی دامپزشکی دانشگاه تبریز این تصمیم را هرچه سریعتر و با رعايت تمامی نکات بهداشتی عملی کنیم.
فاتح مسئله ساماندهی سگ های بلاصاحب حساس خوانده و تصریح کرد : مردم از وجود این سگها در سطح شهر احساس نگرانی می‌کنند چرا که هم از لحاظ روانی بر روی مردم تاثیر می‌گذارد و هم باعث بی نظمی در اکوسیستم می گردد.
سید حسن موسوی رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز نیز در این نشست گفت :با همکاران هماهنگی‌های لازم برای همکاری با سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز انجام شده و تصمیماتی گرفته شده  است.
وی مسئله سگهای بلاصاحب را بسیار پر اهمیت خوانده و گفت : این بحث در جامعه با التهاب زیادی مواجه شده است و نگرانی شهروندان به خاطر سلامت فرزندانشان کاملاً منطقی و قابل درک است باید برای این مشکل چاره‌ای اساسی و بلندمدت اندیشید.
موسوی در مورد عقیم سازی سگ های بلاصاحب از طرف دانشگاه تبریز اعلام آمادگی کرده و افزود: باید در این مسئله احساسات شهروندان را هم در نظر گرفته و به احساسات و عواطف شهروندان عزیز احترام قائل شد و عقیم سازی این سگها با رعایت تمامی موارد بهداشتی صورت گیرد.
انتهای پیام/
  ساماندهی سگهای بلاصاحب مهمترین دغدغه شهرداری تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار