مدیر عامل هلدینگ گروه صنعتی ناربن مطرح کرد:

خاندان رسولوی بنیان گذار کیک و کلوچه در ایران/ اعتلای ایران با صادرات با کیفیت 

1400/11/14 - 08:49 - کد خبر: 58235 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل هلدینگ گروه صنعتی ناربن گفت: هیچ وقت به دلالان صادراتی که کالای بی کیفیت خواستند تن نداده ایم و مقاومت کردیم تا بتوانیم با شرایط خاص بهترین کیفیت را عرضه کنیم. 

به گزارش نصر، "بیوک رسولوی" در گفتگویی با نصر به اهم فعالیت این شرکت پرداخت و گفت: کارخانه ارس پر بنیس پیرو فعالیت نیم قرن در زمینه تولید کیک و کلوچه در سال 1383 در روستای بنیس با خط تولید لایه ای و بیسکویت با 50 الی 60 نفر پرسنل افتتاح شد.
وی با تاکید بر سرمایه گذاری و نگرانی سرمایه گذاران، افزود: در شهر ها و روستا های کوچک به خاطر رعب و وحشتی که برای سرمایه گذاران ایجاد می شود باعث می شود سرمایه گذاران به روستا های کوچک گرایشی پیدا نکنند، اما عشق به منطقه و وطن باعث شد این واحد را که قرار بود در شهرستان ورامین احداث کنم با تمام تفاصیل و جرقه‌ای که در سال 83 به ذهنم رسید و حمایت های فرماندار وقت، نهایتا کارخانه ای که در شرق تهران احداث کرده بودم را به "بنیس" انتقال دهم.
مدیر عامل هلدینگ صنعتی ناربن گفت: اکنون بیش از 17 سال می گذرد و خدا را شاکرم که امروز بالغ بر هزار و صد نفر بصورت مستقیم در این کارخانه همکار داریم و این جز لطف خدا نیست که خوشبختانه اکنون با یازده خط تولید و 20 هزار متر مساحت توانسته ایم سفره ای پهن کنیم تا 1100 نفر از آن متنعم شوند.
وی ادامه داد: در حوزه صادرات با شرایط تحریمی توانسته ایم جز بهترین برند های کشور های همسایه باشیم، شاید بتوان گفت بنیس اکنون جز سه برند برتر کشور است.
وی در رابطه با صادرات و اهمیت کیفیت آن گفت: هیچ وقت به دلالان صادراتی که کالای بی کیفیت خواستند تن نداده ایم و مقاومت کردیم تا بتوانیم با شرایط خاص بهترین کیفیت را عرضه کنیم و خوشبختانه توانسته ایم به کشور های افغانستان، باکو؛ کشور های همسایه خلیج فارس، قطر و امارات صادرات با کیفیت و در شان جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و با اقتدار "made in Iran" را روی محصولاتمان چاپ کرده ایم.
رسولوی به بازار داخل اشاره کرد و گفت: در بازار فروش داخلی معتقدیم که مردم ایران لایق بهترین ها هستند، خوشبختانه در داخل ایران نیز محصولات ما از کالا های برتر مواد غذایی بوده و بهترین بازار را داریم.
وی اضافه کرد: با وجود تحریم های ظالمانه خوشبختانه از سال 96 تا کنون توانسته ایم بیش از 500 نفر نیرو جذب کنیم.
وی به محل کارخانه اشاره کرد و تصریح کرد: شبستر بعنوان یک منطقه فرهنگی زبانزد و از لحاظ علم و فرهنگ جز رتبه های اول کشورمان است، کارخانه ما در گوشه ای از شبستر واقع شده است که نهایت سعی ما این است بتوانیم محصولی با کلاس و با کیفیت در بسته بندی داشته باشیم.
رسولوی به تاریخچه تولید کیک در ایران پرداخت و تشریح کرد: ما در تولید کیک سابقه زیادی داریم، اولین کیک ایران در سال 1344 به دست حاج میراز آقا رسولوی و حاج محمود سفید گر یونس رسولوی تولید شده است بنام کیک رسولوی. 
وی تاکید کرد: ما بنیانگذار کیک هستیم و اکنون بنده پرچم دار آن سه بزرگوار هستم و این امانتی است که خداوند این لیاقت را به ما داده و باید این را به دست فرزندانمان بسپاریم.
وی خاطرنشان کرد: امروز وقتی کسی واحد تولیدی ایجاد می‌کند در حقیقت سرمایه گذاری نمی‌کند بلکه سرمایه ملی ایجاد می کند، اگر چه مالکیت زمین این کارخانه بنام بنده است اما مطمئن باشید که اینجا یک مکان و سرمایه ملی است، و از خداوند میخواهم چرخ این کارخانه تا دنیا هست بچرخد.
وی در پایان گفت: تولید کالای با کیفیت و تکریم مصرف کننده از مهمترین منشور کارخانه ما در کنار ایمنی بهداشت و سلامت است.
 روستای خوش آب و هوا و زیبای بنیس در 5 کیلومتری شمال شبستر، 65 کیلومتری شمال غرب تبریز و در دامنهٔ جنوبی کوه‌های میشو قرار گرفته‌است. این روستا یکی از روستاهای آذربایجان شرقی است و در دهستان گونی شرقی دارد. باغ‌های سرسبز و قنات‌های روستای بنیس از زیباترین جاذبه‌های این منطقه هستند.
انتهای پیام/
خاندان رسولوی بنیان گذار کیک و کلوچه در ایران/ اعتلای ایران با صادرات با کیفیت  محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار