فرمانده انتظامي استان خبر داد:

‍ راه اندازي سامانه پيامکي فوريت هاي پليسي 110 در آذربايجان شرقي

1400/11/10 - 20:22 - کد خبر: 58208 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی از ايجاد و راه اندازي سامانه پيامکي فوريت هاي پليسي 110 براي تماس افراد ناشنوا خبر داد.

به گزارش نصر، سردار "حسين عبدي" با اشاره به راه اندازي سامانه پيامکي فوريت هاي پليسي 110 اظهار داشت: با استناد به گزارش انجمن حمايت از افراد با افت شنوايي، قريب به 2 درصد از جامعه افراد ناشنوا يا با افت شنوايي تشکيل مي دهند که به دليل ناتواني و مشکلات کلامي، قادر به برقراري تماس تلفني با فوريت هاي پليسي نبوده و عليرغم اقدام هاي بسيار خوب پليس در حوزه خدمات رساني به شهروندان، تاکنون نتوانسته ارتباط مناسبي براي رسيدگي به نيازهاي پليسي اين قشر برقرار کند.
وي در ادامه افزود: ضمن اينکه برخي از هموطنان به دليل شرايط خاص قادر به برقراري تماس تلفني با سامانه 110 نمي باشند که بحمدالله امروز و با رونمايي سامانه پيام کوتاه مرکز فوريت هاي پليسي 110 اين امکان فراهم شده که اين افراد با پليس در ارتباط باشند.
فرمانده انتظامي استان آذربايجان شرقي هدف از راه اندازي سامانه پيام کوتاه 110 و ارتباط از طريق پيام کوتاه با مرکز فوريت هاي پليسي را خدمات رساني پليس به همه افراد جامعه از افراد سخت گويش، ناشنوا و عموم افرادي که به دلايل مختلفي به برقراري ارتباط کلامي با پليس نيستند در راستاي تحقق شعار پليس هوشمند و پاسخگو با تاکيد و اهتمام، سرعت و دقت برشمرد و افزود: ترويج عدالت اجتماعي و تساوي حقوق شهروندان، دستيابي به ساير مسيرهاي ارتباطي شهروندان با پليس ، بهره گيري از توان بالقوه مردمي در تامين امنيت جامعه و ... از ديگر اهداف راه اندازي اين سامانه پيامکي است.
سردار "عبدي" در تشريح قابليت هاي سامانه پيام کوتاه 110 يادآور شد: تعريف شماره مختص هر استان براي دريافت و ارسال پيام کوتاه ( پيش شماره 110 و کد استان) به عنوان مثال استان آذربايجان شرقي 11041 ، تهران بزرگ 110110 و ساير استان ها براساس کد استاني، دريافت پيامک در حوزه هاي عملياتي و ... از قابليت هاي اين سامانه مي باشد.
انتهای پیام/
‍ راه اندازي سامانه پيامکي فوريت هاي پليسي 110 در آذربايجان شرقي نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار