فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در تبریز:

بحث آموزش‌ها در ارتش جدی گرفته شود

1400/11/10 - 16:05 - کد خبر: 58201 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار ایرانی، با سفر به تبریز در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه حاضر شده به سخنرانی پرداخت.

به گزارش نصر، امیر دریادار ایرانی در این دیدار گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره ماننده خاری در چشم دشمن بوده که موید این مطلب فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری در مورد ارتش می باشد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: امروزه مسئله ای که به شدت حائز اهمیت است توجه ویژه به آموزشات "سناریو محور" و "مهارت محور" است که باید این دو، به صورت همزمان پیگیری و دنبال شوند تا همچنان قدرتمند باقی بمانیم.
دریادار ایرانی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا در خدمت نظام است. سربازان پا در رکاب ارتش جمهوری اسلامی در قوای مختلف از شرق تا غرب میهن اسلامی را پوشش داده و با تمام قوا آماده جانفشانی در راه پرچم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


 
این مقام بلندپایه ارتش جمهوری اسلامی در بخشی از سخنان خود بر لزوم پیگیری مهارت های چهارگانه در ارتش تاکید کرده افزود: مهارت‌های عمومی ستادی، مهارت‌های تخصصی، مهارت‌های دینی و مهارت‌های عملی ۴گروه مهارت اصلی می باشند که به نظر می‌آید در زمینه مهارت‌های دینی باید با تعامل هر چه بیشتر با عقیدتی سیاسی عزیز فعالیت بیشتری صورت گیرد.


 
امیر ایرانی به تعامل و همکاری این دو نیروی ارتش نیز اشاره کرده افزود: نیروی دریایی از امواج دور در تلاش است که خطرها را شناسایی کرده و امنیت را در کشور برقرار کند که نیروی زمینی نیز نقش محوری و کلیدی در مسئله حفظ امنیت دارد. در کل تنها با تعامل اثربخش و همیاری این قوا است که امنیت میهن اسلامی حفظ می شود.
وی در پایان تاکید کرد: یکی از مسائل مهم دیگر نیز فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که باید بسیار مراقب نقشه های دشمن از این طریق و خطرات احتمالی این فضا علی الخصوص برای جوانان عزیزمان باشیم.
انتهای پیام/
بحث آموزش‌ها در ارتش جدی گرفته شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار