موسوی؛

تیم مذاکره کننده به خطوط قرمز توجه داشته باشند

1400/11/10 - 11:29 - کد خبر: 58184 نسخه چاپی

نصر: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم پشت سر تیم مذاکره کننده است به شرطی که خطوط قرمز را در وین رعایت کند.

به گزارش نصر، سید علی موسوی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس بیان کرد: ما از مذاکرات وین حمایت می کنیم، اما به شرطی که خطوط قرمز رعایت شود. ما تجربیات زیادی در این حوزه داریم، آمریکا و کشورهای اروپایی امتحان خود را بارها پس داده اند و لذا ضروری است که تیم مذاکره کننده در وین خطوط قرمز را در نظر بگیرند و با احتیاط مذاکرات را انجام دهند.
وی در ادامه اظهار کرد: از وزیر امور خارجه انتظار می رود که ارتباط و مشورت را با مقام معظم رهبری حفظ کند و نکاتی که ایشان متذکر می شوند را سرلوحه کار خود قرار دهند. نمایندگان مجلس یازدهم پشت سر تیم مذاکره کننده هستند به شرطی که خطوط قرمز رعایت شود.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رویکرد رئیس جمهور برای حضور در بین مردم و مناطق محروم، قدردانی می کنیم، مردمی بودن نقطه قوت این دولت است، اما انتظار می رود دولت انقلابی در کنار توجه به مناطق محروم به شعارهایی که می دهد نیز جامه عمل بپوشاند. انتظار می رود در بودجه سال ۱۴۰۱ ردیفی مستقل برای مناطق محروم در نظر گرفته شود. البته نه مانند سال جاری که بودجه در نظر گرفته شد ولی در جایی دیگر آن را هزینه کردند.
انتهای پیام/
تیم مذاکره کننده به خطوط قرمز توجه داشته باشند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار