ییس شورای شهر تبریز در رابطه با انتصاب رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز مطرح کرد‌:

شهردار متقن جواب بدهد

1400/11/10 - 10:20 - کد خبر: 58174 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر تبریز گفت: آقای شهردار تاکنون هیچ جوابی به ما نداده است، اگر حضور او در آنجا غیرقانونی است نباید لحظه ای آنجا بماند.

به گزارش نصر، "حجت الاسلام رسول برگی" در جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به نامه ای که "حکیمه غفوری" عضو شورای شهر تبریز به شهردار نوشته بود، گفت: شهردار باید در این رابطه متقن جواب بدهد.
وی با اشاره به موضوع انتصاب رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: اگر شهردار نتواند جواب بدهد ما هم کارهای دیگری را انجام خواهیم داد، ایشان هنوز نمی‌داند که نامه باید شماره داشته باشد و هنوز نمی‌دانند که من رییس شورای شهر تبریز هستم!
وی افزود: ایشان هنوز نامه نوشتن را بلد نیستند و می آیند و از من بودجه می‌خواهد! این آقا نمی‌داند که نباید از من بودجه بخواهد.
رییس شورای شهر تبریز گفت: می‌گویند ایشان فردی انقلابی هستند؛ در جلساتی مطالبی گفته اند که حتی کسانی که مخالف جمهوری اسلامی هستند، 22 بهمن بیایند و حرف هایشان را بزنند، کسانی که به جمهوری اسلامی قائل هستند نباید این چنین بگویند.
وی تاکید کرد: آقای شهردار تاکنون هیچ جوابی به ما نداده است، اگر حضور او در آنجا غیرقانونی است نباید لحظه ای در آنجا باشد.
وی با اشاره به تماس ها و تهدیدهایی که می شود، گفت: قرار باشد اگر از آنها بترسم به کردستان رفته و بر علیه وهابیت حرفی نمی زدم.
انتهای پیام/
شهردار متقن جواب بدهد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار