همزمان با دهه فجر؛

۴۸۰ پروژه عمرانی در زنجان افتتاح می‌شود

1400/11/09 - 16:18 - کد خبر: 58142 نسخه چاپی

نصر: فرماندار زنجان گفت: طی ایام الله دهه فجر ۴۸۰ پروژه و طرح عمرانی با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.  

به گزارش نصر، پرویز خالقی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۴۸۰  پروژه در حوزه طرح ها و پروژه های عمرانی عملیات اجرایی آن آغاز می شود، افزود: از این تعداد ۴۳۳ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بالای ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۹ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به مرحله آغاز عملیات اجرایی می رسند.
وی با اشاره به افتتاح پروژه های سرمایه گذاری در روزهای دهه فجر امسال نیز اضافه کرد: طی این مدت ۱۹ طرح پروژه داریم که از این تعداد ۱۷ پروژه  افتتاح خواهد شد که زمینه اشتغال ۹۲۵ نفر را در سطح شهرستان فراهم می‌کند.
این مسوول با بیان اینکه عملیات اجرایی ۲ پروژه نیز آغاز می‌شود، ادامه داد: با آغاز این عملیات زمینه اشتغال ۱۶۶ نفر نیز فراهم می‌شود که بر این مبنا در  پروژه های سرمایه گذاری ما با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی یکهزارو ۹۱ نفر در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.
خالقی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه ها و طرح ‌پروژه های عمرانی در سطح شهرستانی، کلان و کشوری به مرحله اجرا گذشته می شود افزود: پروژه هایی هم که به مرحله بهره برداری رسیده اند افتتاح می‌شود.  
وی با بیان اینکه پروژه هایی که مراحل لازمه را طی کرده اند، کلنگ زنی می‌شوند گفت: برخی مواقع بعضی کلنگ زنی هایی انجام می‌شود که مدت ها طول می‌کشد تا به مرحله اجرا برسد که بهتر است به جای این واژه، از کلمه آغاز عملیات اجرایی برای اینگونه از طرح ها و پروژه ها استفاده شود.
فرماندار زنجان با بیان اینکه مجموعه‌ طرح ها و پروژه هایی که باید افتتاح یا آغاز عملیات و بهره برداری می‌شود به نوعی در ۶ ماهه اول در هفته دولت انجام می گیرد اظهار داشت: پروژه‌هایی که برای دهه فجر جمع بندی و احصا شده صرفا پروژه‌هایی است که مختص چهار ماهه گذشته را شامل می‌شود. 
خالق خاطرنشان کرد: بر این اساس برای دهه فجر امسال ۵۰۰ برنامه  مختلف در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره در شهرستان را برنامه ریزی کرده است و آن بخش از برنامه هایی که قابلیت درج در بنرها و برنامه ها دارد بیش از  ۴۷۰ برنامه در این دهه احصا و ثبت شده است.  
انتهای پیام/
۴۸۰ پروژه عمرانی در زنجان افتتاح می‌شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار