تاج الدینی تکذیب کرد:

دخالت یک نماینده مجلس در انتصابات استان / هر کسی از ظن خود شد یار من...

1400/11/09 - 09:21 - کد خبر: 58105 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی هر گونه دخالت مستقیم در انتصابات مدیران استانی را از طرف یک نماینده مجلس تکذیب کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در پاسخ به سئوالات مطرح شده پیرامون دخالت اش در انتصابات مدیران استان افزود: هر کسی از ظن خود شد یار من؛ من هم شایعات مطرح شده را شنیدم ولی با توجه به اینکه در مجلس مشغول بررسی بودجه هستیم زیاد فرصت برای بررسی چنین مواردی را ندارم.
وی با بیان اینکه نقش مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی این دوره در انتصابات مدیران پر رنگ تر بوده است، اذعان داشت: مجمع نمایندگان با ریاست دکتر فرهنگی و با حضور سایر همکاران نه به صورت 100 درصد بلکه 50 درصد در انتخاب مدیران نقش دارد.
وی ادامه داد: البته نقش نمایندگان مجلس پیشنهادی است به این صورت که برای هر پست مدیریتی در استان 5 نفر پیشنهاد می شود و تصمیم گیرنده نهایی وزارتخانه یا سازمان مروبوطه و در نهایت استاندار آذربایجان شرقی است.
تاج الدینی در ادامه بار دیگر هر گونه دخالت در انتصاب مدیران استانی را تکذیب کرد و نقش استاندار را در این انتصاب ها کلیدی خواند.
انتهای پیام/
 
دخالت یک نماینده مجلس در انتصابات استان / هر کسی از ظن خود شد یار من... نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  ناشناس   سال پیش  

منظور حاج آقا اینه که پنج نفر معرفی میشه،۴نفر را تخریب میکنیم و کسی را که مد نظر خودشون هست انتصاب می‌کنند.البته فکر نکنید که خدای ناکرده مشاورین مدیرعامل برخی از شرکتهای دولتی را برخی از این نمایندگان عزیز انتخاب می‌کنند.نمایندگان شب و روز به فکر مردم هستند و اصلا افراد خودشون را در مناصب مدیریت استان منصوب نم‌ی کنند مگر اینکه مجبور شوند. آن هم در حد بیست،سی نفر

  قلی   2 سالها پیش  

یعنی چه من نفهمیدم پنج نفر پیشنهاد می کنند تا از بین اونها انتخاب بشه !! و بعد میگه ما دخالت نمیکنیم !!؟؟
پژوهشیار