مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان:

کشاورزان آذربایجان‌شرقی برای دریافت اسناد اراضی خود اقدام کنند

1400/11/07 - 15:46 - کد خبر: 58064 نسخه چاپی

نصر: مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: کشاورزان استان می‌توانند برای دریافت اسناد اراضی خود به مدیریت‌های جهادکشاوری شهرستان‌ها مراجعه کنند.

به گزارش نصر، داداش نصیری، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کشاورزان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایر سازمان های مربوط به هر میزان و هر مساحتی که اراضی کشاورزی در اختیار دارند، برای زمین‌های خود سند تهیه کنند.
وی با اشاره به اینکه ارایه خدمات به کشاورزان از جمله نهاده‌های دامی، کود و بذر مستلزم دارا بودن اسناد اراضی خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اختلاف زیاد بین کشاورزان و اداره کل منابع طبیعی استان، در ۶۰ سال گذشته پرونده‌های متعددی در این زمینه تشکیل شده است.
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای رفع این اختلافات، کمیسیون رفع تداخلات با حضور مسوولان مربوط تشکیل شد و در آن پلاک هایی که دارای تداخل بودند و زمان اجرای قانون اصلاحات اراضی به زارعان واگذار شده بود که بعد به اشتباه اراضی مستثنیات را مرتع و ملی شناسایی و یا برعکس مرتع و ملی را مستثنیات لحاظ کرده بودند، بررسی شد.
نصیری، با بیان اینکه حدود سه هزار و ۹۰ پرونده در قالب کمیسیون رفع تداخلات مطرح شد، ادامه داد: این استان در این زمینه در سال های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به رتبه نخست کشوری دست یافته است. 
وی یادآوری کرد: بعد از رفع تداخلات نیز نقشه کاداست تهیه شد و در نهایت زمین ها آماده صدور اسناد اراضی شد.
انتهای پیام/
کشاورزان آذربایجان‌شرقی برای دریافت اسناد اراضی خود اقدام کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار