رئیس سازمان صمت استان خبر داد:

تشکیل ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان‌شرقی

1400/11/07 - 14:10 - کد خبر: 58057 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به توانمندی‌های فنی و صنعتی منطقه در تولید لوازم خانگی، از تشکیل ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در استان خبر داد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در دیدار با اعضای انجمن لوازم خانگی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سازمان صمت پرچمدار مطالبه‌گری خواهد بود، اظهار داشت: تمام تفاسیر از قانون باید به نفع تولید و توسعه واحدهای صنعتی باشد و هیچ واحد تولیدی نباید بخاطر بروکراسی‌های اداری دچار مشکل شود.
وی با تاکید بر ظرفیت بالای واحدهای صنعتی لوازم خانگی استان به عنوان قطب این حوزه در کشور، افزود: ستاد تسهیل مختص لوازم خانگی به منظور پیگیری مشکلات این بخش در تامین مواد اولیه، نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات و تسهیلات تشکیل خواهد شد.
رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی، صنعت لوازم خانگی را صنعتی با ارزش افزوده بالا دانست و گفت: کیفیت لوازم خانگی تولیدی در استان بسیار مطلوب است و برای صادرات به کشورهای همجوار و افزایش ظرفیت تولید زمینه خوبی در استان فراهم است.
وی با اشاره به توانمندی‌های صنعتگران استان در بخش خصوصی، گفت: صنعت آذربایجان‌شرقی مختص بخش خصوصی است و این یک مزیت بسیار خوبی برای این خطه از کشورمان است.
صابر پرنیان تصریح کرد: در شبکه توزیع مواد اولیه برای مصرف در خطوط تولید، ایراداتی وجود دارد که به برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدد رفع آن هستیم.
در ادامه این نشست مشترک اعضای انجمن لوازم خانگی استان، بر حمایت جدی از فعالان بخش لوازم خانگی که دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند، تاکید کردند.
همچنین ضمن اعلام آمادگی برای همراهی با سیاست‌های درست و برنامه‌های منطقی در راستای ارتقاء جایگاه صنایع لوازم خانگی استان در کشور، توجه ویژه به صنایع فلزی و رسته‌های وابسته به آن را خواستار شدند.
انتهای پیام/
تشکیل ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان‌شرقی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار