خبر/

پشت میزنشینی در آذربایجان‌شرقی ممنوع شد

1400/11/06 - 15:05 - کد خبر: 57995 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، گفت: سازمان صمت استان در کنار صنعتگران است و پشت میزنشینی را تا رفع عملی تمام موانع پیش روی تولید، ممنوع می‌داند.

به گزارش نصر، صابر پرنیان امروز در حاشیه بازدید از شهرک سلیمی در جمع صنعتگران، تحقق رفع عملی موانع تولید را در رئوس برنامه‌های صمت استان برشمرد.
وی ضمن تاکید بر توانمندی‌های صنعتی تولیدکنندگان و صنعتگران این شهرک، اظهار کرد: بسیاری از نام‌آوران و صاحبان نشان‌های تجاری معتبر کشور در حوزه‌های مختلف اعم از صنایع شیرینی و شکلات و مواد غذایی، فولاد و بهداشتی، توسعه اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار استان را موجب شده‌اند.
پرنیان با بیان اینکه سازمان صمت استان در کنار صنعتگران است و پشت میزنشینی را تا رفع عملی تمام موانع پیش روی تولید، ممنوع می‌داند، افزود: مسوولان و مدیران استانی قدردان تلاش جهادگران عرصه اقتصادی هستند و در ستاد تسهیل استان با احصاء مشکلات و چالش‌های صنعتگران، گام عملی برای حل و فصل مشکلات و رفع موانع برداشته می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سلیمی و زنده یاد مهندس مقیمی، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید تداوم بخش راه و اندیشه صنعتگران و مردان بزرگ عرصه تولید استان باشیم.
محمودی، فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این بازدید ضمن تبریک انتصاب صابر پرنیان به عنوان رئیس سازمان صمت استان و آرزوی موفقیت برای وی گفت: استقبال مثبت از انتصاب وی در این مسوولیت، نشان‌دهنده خواسته قاطبه جامعه صنعتی، معدنی و تجاری استان بود.
وی، بر تعامل هیأت مدیره جدید شهرک شهید سلیمی با دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و ادامه داد: صنعت به عنوان بخش تولید و دولت به عنوان بخش خدمات رسان دو بال توسعه اقتصادی استان بوده و این دو بخش باید در مسیر تحقق این هدف تعامل بیش از پیش داشته باشند.
فرماندار شهرستان آذرشهر، خاطرنشان کرد: شهرک شهید سلیمی به عنوان بزرگترین شهرک منطقه شمال‌غرب کشور، دارای واحدهای صنعتی بسیار بزرگی است و رفع مشکلات این واحدها در جلسات ستاد تسهیل با جدیت دنبال می‌شود.
وی افزود: باید تلاش کنیم با برنامه‌محوری و حمایت از صنایع پیشرفته جامعه و صنایعی سازگار با محیط زیست داشته باشیم.
انتهای پیام/
پشت میزنشینی در آذربایجان‌شرقی ممنوع شد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار