خبر/

کسب رتبه اول توسط شرکت آهنگری در بیست و چهارمین همایش انتخاب شرکت‌های برتر ایران

1400/11/06 - 14:38 - کد خبر: 57994 نسخه چاپی

نصر: در بیست وچهارمین همایش انتخاب شرکت‌های برتر ایران (IMI100) ، شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران رتبه اول در بازده « فروش در گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی » را کسب کرد.

به گزارش نصر، در این مراسم که با حضور مسئولین کشوری برگزار شد از شرکت‌های برتر در حوزه‌های مختلف با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل‌آمد.
در این ارزیابی، شرکت‌های برتر براساس شاخص‌هایی همچون بیشترین فروش، بیشترین سودآوری، بالاترین ارزش بازار و… معرفی شدند. در طول برنامه، مسئولین حاضر در مراسم به ایراد سخن پرداختنه و از پیج و خم‌های مشکلات پیش روی صنعت و اقتصاد کشور و راهکارهای مربوطه سخن به‌میان‌آورده، چالش‌های موجود در راه پیشرفت و ترقی صنعت کشور را مورد‌بررسی قرار‌دادند.
در پایان مراسم نیز لوح‌های تقدیر به شرکت‌های برتر اهداء گردید. این موفقیت بزرگ که بی‌شک مدیون مدیریت موفق و همکاران سخت‌کوش این مجموعه عظیم می‌باشد، برگ سبز دیگری به افتخارات شرکت آهنگری تراکتورسازی افزود و جایگاه این واحد مهم صنعتی را در توسعه صنعت کشور بیش از پیش نمایان‌ساخت .
ما به نوبه خود این مهم را خدمت ریاست هیئت مدیره شرکت جناب آقای مهندس باویلی تبریزی و تیم مدیریتی مجموعه و سایر همکاران که با تلاش شبانه‌روزی خود چرخ این صنعت عظیم را همواره در چرخش و تحرک و پویایی نگه‌می‌دارند، تبریک‌ عرض‌می‌نمائیم.
انتهای پیام/
کسب رتبه اول توسط شرکت آهنگری در بیست و چهارمین همایش انتخاب شرکت‌های برتر ایران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار