خبر/

شکست سنگین ره سو تبریز در خانه

1400/11/05 - 19:47 - کد خبر: 57942 نسخه چاپی

نصر، در حساس ترین رقابت لیگ دسته یک فوتسال کشور، تیم رده دومی ره سو تبریز مقابل تیم صدر جدولی شهرداری ساوه شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش نصر، از ساعت ۱۵ روز سه شنبه، تیم فوتسال ره سو تبریز در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور در ورزشگاه پورشریفی تبریز میزبان تیم قدرتنمد و صدرنشین  شهرداری ساوه بود.
این دیدار که از هم ابتدا جذاب و نفس گیر دنبال میشد، با حملات پی در پی  دو تیم سبب شد تا  تیم میزبان با یک گل از حریف خود پیش بیافتد اما این پایان کار نبود و تیم شهرداری ساوه با انجام یک بازی هوشمندانه توانست با زدن سه گل از ره سو تبریز پیش بیافتد و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم مهمان به اتمام رسید.
نیمه دوم تیم شهرداری ساوه با فرو رفتن در لاک دفاعی سعی در کنترل بازی را داشت که همین اتفاق سبب شد تا با اخراج بازیکن شهرداری، این تیم دقایقی را چهار نفره سپری کند که با این وجود تیم ره سو قدر این فرصت را ندانست و در نهایت گل چهارم را نیز دریافت کرد.
در ادامه نیز تیم ره سو تبریز رو به بازی پاور پلی آورد که این تاکتیک نیز جواب نداد و گل پنجم را هم دریافت کرد.
در پایان نیز ره سو تبریز دو گل دیگر به ثمر رساند تا بازی با نتیجه پنج بر سه نفع تیم شهرداری ساوه به اتمام برسد.
در پایان این دیدار حسین مبارکی، سرمربی تیم ره سو تبریز گفت: این دیدار یک بازی سخت برای ما بود چراکه در مقابل یک تیم قوی و صدر نشین جدول قرار گرفته بودیم ولی با این حال تمام تلاشمان را کردیم و نتوانستیم در مقابل این تیم بدون شکست امتیاز بگیریم.
وی در ادامه افزود: امسال سال اول حضورمان در این مسابقات است و تلاشمان را برای صعود خواهیم کرد و به همین دلیل سعی می کنیم بازی های خوبی ارائه دهیم و برنامه ما برای صعود به لیگ برتر در سال های آتی است.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
شکست سنگین ره سو تبریز در خانه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار