اختصاصی نصر/

راز قتل اتوبان پاسداران تبریز از زبان پدر مقتول

1400/11/07 - 18:24 - کد خبر: 57876 نسخه چاپی

نصر: راز قتل مرد جوانی به دست پسرعموی خود در اتوبان پاسداران تبریز را پدر مقتول در گفت و گو با خبرنگار نصر فاش کرد.

به گزارش نصر، پدر مقتول در گفت وگو با خبرنگار نصر ضمن تشکر ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و نیز تیم جنایی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز مبنی بر دستگیری قاتل پسر جوانش گفت: جمعه، ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ بود که خبر مجروح و بستری شدن تنها پسرم در بیمارستان عالی نسب را دریافت کردیم و سریع خود را به بیمارستان رساندیم. اما متاسفانه دو روز بعد پسرم در اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.
وی افزود: گویا پسرم (مقتول) با پسر برادرم (متهم به قتل) پشت تلفن درگیری لفظی پیدا می کنند و بعد از آن، پسرم به بهانه خرید نان خانه را ترک می کند.

جزئیات ماجرا
بنابر گفته های پسرم در مدتی که در بیمارستان هوشیار بود، روز حادثه این دو نفر در اتوبان پاسداران قرار ملاقات می گذارند که این قرار ملاقات منجر به مجروح شدن و  قتل پسرم می شود. وقتی پسرم در اثر اصابت چاقو به پهلوی خود از سوی پسرعمویش، مجروح بر زمین افتاده بود، به مدت دو ساعت در همان حالت باقی می ماند؛ بعد از دو ساعت مردم محلی با مشاهده پسرم در آن وضعیت سریع با اورژانس و پلیس تماس می گیرند و وی به بیمارستان انتقال داده می شود.
این پدر داغدیده با تاکید بر این که تا قبل از آن اتفاق به هیچ وجه هیچ گونه خصومت یا دشمنی با برادرم نداشتیم، افزود: نمی دانم علت این اتفاق چه بوده است و چرا پسر برادرم باعث مرگ پسرم شد. بعد از آن اتفاق، روزگار من و مادرش سیاه شده است. سجاد تنها فرزند پسرم بود و محبت بی نظیری بین وی و مادرش برقرار بود، از آن روزی که سجاد فوت کرد روزگار مادرش با گریه و زاری می گذرد.
انتهای پیام/
راز قتل اتوبان پاسداران تبریز از زبان پدر مقتول فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  نقی زاده   2 سالها پیش  

عالی
پژوهشیار