معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر مطرح کرد:

نقش ورزش بانوان کارگر در جامعه

1400/11/04 - 15:45 - کد خبر: 57854 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون گفت: انسانی که رشد و نشاط و سلامت داشته باشد نقش مهمتری در بهره وری کشور خواهد داشت و رشد او اولویت دارد.

به گزارش نصر، "محمد چکشیان" معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر با اشاره به اینکه چرا ورزش کارگری اهمیت دارد، گفت: ورزش در رشد و پیشرفت جامعه اهمیت دارد، ورزش یکی از مهمترین عوامل نشاط و سلامت است، طبیعتا نیروی کار پر انرژی برای جامعه اهمییت زیادی دارد.
وی افزود: انسانی که رشد و نشاط و سلامت داشته باشد نقش مهمتری در بهره وری کشور خواهد داشت و رشد او اولویت دارد.
وی ادامه داد: وقتی از ورزش بانوان حرف می‌زنیم یک مولفه به آن اضافه می‌شود؛ زنان علاوه بر نقش مستقیم، نقش تربیت نسل آینده است.
چکشیان به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: وقتی با طلیعه گام دوم و حرکت جوانان روبرو هستیم، مهمترین عامل این حرکت فرهنگ کار، تلاش، کارآفرینی، تعاون و.. مهمترین نقش را در ارتقای زنان و بانوان سرزمین ما دارد، با این نگاه می‌بینیم که ورزش کارگری در حوزه زنان بسیار پررنگ تر می شود.
وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش و نشاط شما حرکت جدیدی در جامعه تولید کارگری آغاز کنیم و بتوانیم تعداد ورزشکاران را در خانواده تولید افزایش دهیم.
انتهای پیام/
 نقش ورزش بانوان کارگر در جامعه محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار