استاد حوزه و دانشگاه؛

تولیدات رسانه‌ای معتبر و با کیفیت راه اصلی اشاعه فرهنگ مهدویت است

1398/08/16 - 11:14 - کد خبر: 5784 نسخه چاپی

نصر: تولیدات رسانه‌ای معتبر و با کیفیت راه اصلی اشاعه فرهنگ مهدویت است.نصر: تولیدات رسانه‌ای معتبر و با کیفیت راه اصلی اشاعه فرهنگ مهدویت است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور امروز در گفت وگویی افزود: طی سال های طولانی گذشته، در معرفی و تبلیغ فرهنگ مهدویت به خوبی عمل نکرده ایم و همواره امام عصر (عج) شخصیتی معرفی شده که شمشیر به دست گرفته و همه را قتل عام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این تبلیغ نادرست باعث شده حتی در بین مسلمانان نیز ذهنیتی نادرست نسبت به امام زمان (ع) به‌وجود بیاید.

وی اظهار داشت: درحالی که تمامی خصوصیات پیامبر اسلام (ص) و امامان معصوم (ع) داشته اند در وجود حضرت امام زمان (عج) نهفته و ایشان نماد و منشا مهربانی، محبت و رافت است.

استاد حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی بیان کرد: امام زمان (عج) طبق روایات صادره از سوی ائمه معصومین (ع)، دارای سعه صدر بی پایان، نماد وحدت مطلق الهی و محبت برای همه بشر است که این امر باید در تولیدات رسانه ای بازگو شود.

خلیل پور به تبلیغات رسانه ای غرب علیه مهدویت اشاره کرد و گفت: غرب با بهره گیری از رسانه و هنر اقدام به سرمایه گذاری کلان برای مخدوش کردن فرهنگ مهدویت کرده و با فیلم های کوتاه و بلند تصاویر ناصحیحی از امام زمان (عج) به دنیا عرضه می کند که باید در مقابل آن، تولیدات رسانه ای قوی نیز برای ترویج فرهنگ مهدویت داشته باشیم.

حجت الاسلام خلیل پور افزود: پاسخ جنگ هنری  را باید با کار هنری داد و ضروری است در این عرصه و برهه از زمان که دشمنان با تمام توان به میدان آمده اند، هنرمندان با ساخت و تولید فیلم هایی به مقابله با هجمه های فرهنگی غرب پرداخته و و تصویر صحیح مهدویت را به جهانیان نشان دهند.

دیروز سال روز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت امام زمان (ع) بود.

امروز نیز جشن هایی به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) برگزار شده و شیعیان با آن حضرت تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/

تولیدات رسانه‌ای معتبر و با کیفیت راه اصلی اشاعه فرهنگ مهدویت است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار