وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر:

بانوان ورزشکار کارگر، سفیران نشاط و کارآمدی هستند

1400/11/04 - 11:17 - کد خبر: 57825 نسخه چاپی

نصر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانوان ورزشی کارگر در حقیقت سفیران نشاط و کارآمدی در فضای کار و تولید کشور هستند.

به گزارش نصر، "حجت الله عبدالملکی" در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر بصورت زنده از طریق اینترنت گفت: میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها؛ روز زن، مادر و همسر تبریک و گرامی میدارم.
وی ادامه داد: بانوان ورزشکار کارگر هم در زمینه تولید هم در عرصه فرهنگی، قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام) و هم در عرصه ورزشی درخشیده اند.
عبدالملکی به نقش ویژه انقلاب اسلامی در حضور بانوان اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی این فضا را فراهم کرد تا همزمان با حفظ کرامت حضور زنان در عرصه های مختلف فراهم شود.
وی در ادامه به اهمییت مسابقات و المپیاد های ورزشی اشاره کرد و گفت: این مسابقات یکی از رويداد های مهم و همگام شدن "کار با ورزش" بسیار حائز اهمیت است، یکی اینکه باعث نشاط و سرزندگی جامعه می شود، باعث افزایش بهره وری در تولید می شود، افزایش و ارتقای روح و جسم که قطعا بر کار آنها موثر خواهد بود.
وی تاکید کرد: برگزاری المپیاد و مراسمات ورزشی می‌تواند از تعظیم شعائر باشد چرا که در این مسابقات افرادی هم می آیند که توانمند تر هستند و بین سایر همکاران می‌توانند این فضا را ترویج کنند.
وی تشریح کرد: بانوان ورزشی کارگر در حقیقت سفیران نشاط و کارآمدی در فضای کار و تولید کشور هستند.
وی در پایان گفت: امیدواریم در روز های آینده امکانات و فضای بیشتری برای ورزش بانوان کارگر داشته باشیم.
انتهای پیام/
 بانوان ورزشکار کارگر، سفیران نشاط و کارآمدی هستند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار