معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی :

اهداف انقلاب اسلامی با زبان امروز منتقل شود

1400/11/04 - 11:11 - کد خبر: 57824 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اهداف بزرگ و اصیل انقلاب اسلامی باید با زبان امروزی و متناسب با شرایط زمانی به نسل های جدید و جوان منتقل شود.

به گزارش نصر، تراب محمدی در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه این برنامه ها باید مردم محور برگزار شود، افزود: ارایه دستاوردهای بزرگ دستگاه های اجرایی در این سال ها باید جزو ماموریت ها و رسالت های اصلی قرار بگیرد.
وی اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب های متعدد جهان، انقلاب اسلامی مردم ایران متفاوت از تمامی انقلاب هاست، زیرا رهبریت و مرجعیت دینی در هدایت آن اصل بوده و تمامی مسائل و احکام برای پیروزی انقلاب نشات گرفته از احکام و مکتب اهل بیت(ع) است.
محمدی اضافه کرد: باید انقلاب اسلامی و اهداف آن را به صورت روان و با زبان امروزی در اختیار نسل جوان قرار دهیم که توجه به شبکه های مجازی یکی از این راه هاست که باید به تولید محتوا در این بخش، توجه ویژه ای از سوی فعالان فرهنگی و سیاسی شود.
رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از تشکیل تعداد ۲۴ کمیته اجرایی برای برگزاری برنامه های دهه فجر در استان خبر داد و افزود: تمامی این کمیته ها فعالیت های خود را از ماه ها قبل شروع کرده اند.
حجت الاسلام میکائیل اسکندری با بیان اینکه امسال برنامه های گرامیداشت دهه فجر  با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰ و با رویکرد تبلیغی و تعمیقی و بهره گیری از فناوری های نو برگزار می شود، خواستار مشارکت همه دستگاه های دولتی و غیردولتی در این جشن ها شد.
وی ادامه داد: طراوت، تازگی، ابتکار و خلاقیت، انسجام و هماهنگی دستگاه ها و توجه به جوانان، نوجوانان و زنان به ویژه در عرصه جنگ نرم جزو رئوس اولویت های برنامه های دهه فجر گنجانده شده است.
انتهای پیام/
 اهداف انقلاب اسلامی با زبان امروز منتقل شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار