بدقولی های مسئولین کار دست قوی‌ترین زن جهان داد!

1400/11/03 - 14:00 - کد خبر: 57772 نسخه چاپی

نصر: گیتی موسوی قوی ترین زن جهان که اخیرا با ثبت رکورد کشیدن تریلی ۱۷ هزار و ۲۰۰ کیلوگرمی در ۴۰ متر برسر زبان ها افتاد و همچنین واکنش هایی از سوی رسانه های بین المللی داشت.

به گزارش نصر، گیتی موسوی قوی ترین زن جهان پس از ثبت این رکورد طی درخواستی از مسئولین شهری خواستار استخدام در مجموعه شهرداری تبریز شد و همچنین شهردار و اعضای شورای شهر تبریز قول مساعدت به وی دادند.
صبح یکشنبه(۳ بهمن ۱۴۰۰) عکسی از صفحه اینستاگرامی قوی ترین زن جهان منتشر شد که در بیمارستان بستری بود و حال عمومی وی مساعد نبود، مدیربرنامه گیتی موسوی اظهار داشت:《خانم موسوی در خانه اجاره ای زندگی می‌کند که آبگرمکن خانه ایشان دچار مشکل فنی شده است و چندی پیش دختر ایشان بخاطر همین علت دچار مسمومیت به گاز مونوکسید کربن شده بود. خانم موسوی چندین بار با صاحب خانه خود درباره مشکلات خانه خود حرف زده بود که ایشان گفته بودند اگر نمیخواهید خانه را تخلیه کنید》
همچنین دیروز گیتی موسوی طی تماسی که بمناسبت روز مادر با مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری داشته است در ادامه حکیمه غفوری عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری تبریز  تصمیم دارد برای تجلیل از زحمات شما مبلغ ۵ میلیون تومان را به شما تقدیم کند.
پس از شنیدن این خبر از زبان عضو شورای شهر تبریز حال گیتی موسوی از شدت ناراحتی بد شد و در نهایت به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/
بدقولی های مسئولین کار دست قوی‌ترین زن جهان داد! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار