پیش بازی تراکتور- گل گهر سیرجان/

امید پرشور ها به آغازی دوباره

1400/11/03 - 11:44 - کد خبر: 57752 نسخه چاپی

نصر: در اولین رقابت از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم تراکتور میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

به گزارش نصر، در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و در هفته شانزدهم، تیم تراکتور تبریز از ساعت ۱۵ امروز میزبان شاگردان امیر قلعه نویی خواهد بود. این دیدار که اولین مسابقه شاگردان سولدو در دور برگشت مسابقات لیگ برتر  است، به دلیل کسب نتایج ضعیف در دور رفت بایستی سرخ پوشان تبریزی برای کسب حداکثر امتیاز به میدان بروند و برای خروج از بحران و منطقه سقوط مقابل سرمربی سابق خود بهترین عملکرد را داشته باشند.
دو تیم قبل از این مسابقه به مصاف نساجی مازندران رفته بودند که تراکتور به نتیجه تساوی رضایت داده بود و گل گهر سیرجان در جام حذفی مقابل این تیم حذف شد و حال برای قرار گرفتن در جمع مدعیان باید در تبریز امتیاز کسب کند.
تیم تراکتور هم در خط دفاعی و هم در خط حمله نسبت به حریف عملکرد ضعیفی داشته است و هم  اکنون با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و فاصله چندانی با پایین جدول ندارد و در مقابل شاگردان قلعه نویی در نیم فصل اول با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند و  با یک برد می توانند تا چند رده خود را بالا بکشند.
تیم گل گهر سیرجان در ۵ بازی قبلی خود شکست نخورده و در مقابل تراکتور ۵ بازی قبلی خود را نبرده است با این وجود قلعه نویی بخاطر نتایج اخیر تحت فشار قرار گرفته و احتمال دارد آخرین فرصت برای این مربی نام آشنا باشد.
با این حال گفتنی است تیم های تراکتور و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز با قضاوت عباس راکی، رحیم حاجی پور، مرتضی یوسف شهریاری و فرزاد منصوری به مصاف هم خواهند رفت.

حمیررضا سامبرانی
انتهای پیام/
امید پرشور ها به آغازی دوباره نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار