نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:

لزوم افزایش تعامل‌های اداره کل اوقاف با اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

1400/11/03 - 11:24 - کد خبر: 57745 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش تعامل‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه با اداره کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جمع کارکنان این دو اداره کل در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: تعامل این دو نهاد و سازمان فرهنگی‌ که وجوه مشترک فراوانی دارند، یک ابتکار ارزشمند است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین دکترسید مهدی خاموشی که مدتی درراس سازمان تبلیغات اسلامی بود و اکنون در راس سازمان اوقاف کشور هستند و حجت الاسلام حسینی که مدتی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بود و اکنون در راس اداره کل اوقاف استان است، از نزدیک بر مشکلات دو سازمان آشنا هستند.
وی با تقدیر از مسئولان و کارکنان هر دو نهاد طی سال‌های گذشته، ادامه داد: توصیه می‌کنم که هیچگاه گذشتگانمان را از یاد نبریم و با یادآوری آن‌ها، از تجربیاتشان بهره بگیریم.
حجت الاسلام آل هاشم با تبریک انتصاب حجت الاسلام سیدمحمود حسینی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان برای حجت الاسلام شعبانی، مدیرکل اسبق این نهاد آروزی توفیق کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز گفت: امیدواریم حرکت‌هایی چون برنامه امروز باعث افزایش همکاری‌های فرهنگی بین دودستگاه شود و آرزوی آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان در تحقق بخشی دو دستگاه در حوزه برنامه‌های فرهنگی و ساماندهی به امور مساجد گام برداریم
وی افزود: امیدواریم شاهد افزایش این همدلی‌ها باشیم تا بتوانیم در خدمت دین، مساجد و مردم ولایت مدار فعالیت داشته باشیم و این امر نیز جز با وحدت، همدلی و صمیمیت انجام نمی‌گیرد.
وی ادامه داد: با این تلاش‌ها و اهتمام‌های فرهنگی، استانمان را که همواره استان و شهر اولین‌ها بوده را درلبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری به ویژه در نهادینه کردن گام دوم انقلاب اسلامی در جایگاه خود یاری خواهیم کرد. 
انتهای پیام/
لزوم افزایش تعامل‌های اداره کل اوقاف با اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار