وزیر صنعت، معدن و تجارت:

دولت سیزدهم به‌دنبال صیانت از اشتغال، تولید و کسب و کار است

1400/11/03 - 10:21 - کد خبر: 57735 نسخه چاپی

نصر: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم با طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی به‌دنبال صیانت از اشتغال، تولید و کسب و کار است.

به گزارش نصر، «سید رضا فاطمی‌امین» امروز (یکشنبه)‌ در جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی افزود:‌ ثروت کشور، کسب و کارهای آن هستند و باید آنها را تقویت و از آسیب‌ها حفظ کرد تا در ارتقای تولید و اشتغال موثر بیفتند.
وی بیان‌داشت: طرحی که اکنون در مجلس مطرح است مورد حمایت جدی رییس‌جمهوری است و دولت موافقت خود را با آن اعلام کرده است.
فاطمی‌امین تصریح‌کرد: کلیات این طرح، صیانت از اشتغال، تولید و کسب و کار است.
وی ادامه‌داد: در مقطعی در تاریخ اقتصادی کشور به سر می‌بریم که کسب و کارهای زیادی شکل گرفته‌اند که برخی از آنها قدیمی و فرسوده شده‌اند و امروز ضرورت دارد حمایت ویژه‌ای از کسب و کارها و تولید داشته باشیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات این طرح رای دهند، زیرا حتی اگر نواقصی داشته باشد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس قابل رفع است.
به گزارش ایرنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ابتدا رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تصویب نشد.
در ادامه گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو (اعاده شده از شورای نگهبان) از سوی نمایندگان بررسی شد که مورد تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/
دولت سیزدهم به‌دنبال صیانت از اشتغال، تولید و کسب و کار است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار