سرمربی تیم ماشین سازی تبریز؛

برخی ها می خواهند تیم ماشین سازی تبریز سقوط کند

1400/11/03 - 09:14 - کد خبر: 57686 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: زمانی که تیم دست زنوزی بود همه می گفتند باید تیم را تحویل دهد و بعد از تحویل نه تنها پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز نشد، حتی رضایت نامه بازیکنان مطرح و تاثیرگذار تیم هم داده شد تا وضعیت تیم وخیم تر شود.

به گزارش نصر، علی ابراهیمیان، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در گفتگو با نصر، در خصوص باشگاه ماشین سازی گفت: در تبریز نفرات کمی مثل آقای زنوزی پیدا می شود که دلسوزانه برای تیم خرج کند و هوای تیم را داشته باشد و من همواره بخاطر این عقیده ام بسیار مورد انتقاد قرار گرفته ام و در خصوص تیم ماشین سازی هم زمانی که تیم دست زنوزی بود  همه می گفتند ایشان باید تیم را تحویل دهد و این اتفاق افتاد و بعد از تحویل نه تنها پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز نشد، حتی رضایت نامه بازیکنان مطرح و تاثیرگذار تیم هم داده شد تا وضعیت تیم وخیم تر شود و هم اکنون جوانان کم تجربه در این تیم بازی می کنند.
وی در ادامه افزود: هم اکنون آقای مصائبی هم از زمانی که مدیریت باشگاه را بر عهده گرفته است، زحمات زیادی برای تیم کشیده است و بدهی های تیم را پرداخت می کند و به گفته خودش هوادار این تیم است و به عنوان وظیفه این کارها را انجام می دهد.
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در ادامه در خصوص روند نتایج تیم ماشین سازی تبریز خاطر نشان کرد: تیم ما در چند هفته اخیر بازی های خوبی ارائه می دهد و در این چند بازی با ایجاد تفکرات جدیدی در بازیکنان، نحوه بازی تیم تغییر کرده و در بازی با تیم مدعی خیبر خرم اباد باوجود بازی چشم نواز متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. پس از آنهم مقابل تیم ملاثانی هم بازی قابل قبولی ارائه دادیم و در دقایق بازی به علت بی تجربگی نتوانستیم امتیاز کامل بازی را  بدست آوریم و در بازی بعدی نیز به علت نبود بازیکنان اصلی و سوت های عجیب و غریب داور متاسفانه این دیدار را هم واگذار کردیم. تا به امروز سعی کرده ام در خصوص داوری صحبت نکنم ولی متاسفانه اشتباهات داوری باعث ازبین بردن انگیزه بازیکنانم می شود.
ابراهیمیان همچنین در مورد ماندگاری ماشین سازی در لیگ دسته یک کشور گفت: متاسفانه برخی از افراد بعد از مدت ها یاد این تیم افتاده اند و با اقداماتی که انجام می دهند و حواشی که ایجاد می کنند، بازیکنان را تحت فشار قرار می دهند و نمی دانند که بازیکنان ما در سه رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان بازی می کنند و بطور میانگین هر سه روز یکبار به میدان می روند و این درحالی است که اینها را نمی دانند و سعی در تخریب تیم دارند.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات تیم اظهار داشت: به دلیل مشکل پرونده یکی از بازیکنان خارجی، در حال حاضر تلاش بر این است تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز شود که باید در این زمینه از مدیرعامل باشگاه تشکر کرد ولی با این حال اجازه فعالیت به ما نمی دهند و سعی می کنند تیم را تحت فشار قرار دهند. این درحالی است که تیم ما رفته رفته و بازی به بازی پیشرفت می کند. هفته پیش بدلیل بازی های فشرده سه روز به بازیکنان استراحت دادیم که متاسفانه شایعه پراکنی کردند که تیم اعتصاب کرده و تمرینات را تعطیل کردند که این اتفاقات باعث می شود تیم از هم بپاشد چراکه نفرات ما اکثر کم سن و سال هستند و انگیزه تیم را از بین می برد. ما بعد از بازی روز یکشنبه مقابل ملوان بندر انزلی دو بازی تا پایان نیم فصل خواهیم داشت که در نیم فصل لیگ سعی خواهیم کرد با بازگشایی پنجره نقل و انتقالات و افزوده شدن نفرات جدید بتوانیم تیم را متحول کنیم و به امید خداوند امسال در لیگ دسته یک بمانیم. زمانی که تیم را تحویل گرفتم بازیکنان مشکل بدنی داشتند که آنرا برطرف کردیم و پس از آن سعی کردیم روی ساختار تاکتیکی تیم  کار کنیم که این موضوع باعث شده روز به روز بازی خوبی ارائه دهند. خود من به این تیم تعصب دارم و از این تیم با جاهای بزرگی رسیدم و به همین خاطر سعی خواهم کرد هرچه در توان دارم در این تیم به کار بگیرم. از هواداران واقعی این تیم هم خواهشمندم این تیم را حمایت کنند و من هم به آنها قول دادم تا این تیم را حفظ کنم و امیدوارم به حواشی توجه نکنند و به ما کمک کنند تا بتوانیم این تیم را در لیگ نگه داریم.
 
حمیدرضا سامبرانی
 انتهای پیام/
برخی ها می خواهند تیم ماشین سازی تبریز سقوط کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار